از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13004

105 بازدید

به گزارش خطرنگار، در کره جنوبی که همه ساله در فصل زمستان شاهد شیوع این بیماری به طور گسترده است این چندمین بار در هفته های گذشته است که کانون جدید بیماری شناسایی می شود.وزارت کشاورزی در بیانیه ای که یونهاپ به آن اشاره کرده آورده است در این کانون در جنوب غرب تاکنون بیش […]

به گزارش خطرنگار، در کره جنوبی که همه ساله در فصل زمستان شاهد شیوع این بیماری به طور گسترده است این چندمین بار در هفته های گذشته است که کانون جدید بیماری شناسایی می شود.
وزارت کشاورزی در بیانیه ای که یونهاپ به آن اشاره کرده آورده است در این کانون در جنوب غرب تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار قطعه پرنده معدوم شده است.
بر اساس این گزارش بیشتر مکان هایی که به این بیماری آلوده شده اند در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور است و تدابیر گسترده قرنطینه در آنها به اجرا گذاشته است.
سال ۲۰۱۶ میلادی، کره جنوبی نزدیک به ۳۰ میلیون قطعه پرنده را از بین برد تا از شیوع این بیماری خطرناک که ویروس آن باعث مرگ پرندگان می شود، جلوگیری به عمل آورد.
وزارت کشاورزی کره جنوبی می گوید در مکان های آلوده و مناطق منتهی به آنها تدابیر سرسختانه قرنطینه در نظر گرفته است تا از سرایت بیماری به مکان های دیگر جلوگیری شود.
آنفلوآنزای پرندگان، گونه‌ای بیماری ویروسی است که ویروس عامل آن از خانواده Orthomyxooviridae است این ویروس خود دارای سه تیپ A،B،C است امروزه تمامی ویروس هایی که در آزمایش‌ها جداسازی می‌شوند از گونه A این ویروس هستند.
این بیماری در حیوانات بخصوص ماکیان ایجاد می گردد و می تواند در انسان نیز موجب ایجاد نوع حاد با مرگ و میر بالا شود.
آساق**۲۳۱**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*


اجتماعی


خارجی


چین


کره جنوبی

نظرات بسته شده است.