از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13001

63 بازدید

میرشمس مومنی زاده بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه امضاء تفاهم نامه بین اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی و مالک کشتی میرزاکوچک در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: گردشگری دریایی و لزوم سرمایه گذاری هرچه بیشتر در آن از اولویت بالایی برخوردار است.وی افزود: وجود […]

میرشمس مومنی زاده بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه امضاء تفاهم نامه بین اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی و مالک کشتی میرزاکوچک در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: گردشگری دریایی و لزوم سرمایه گذاری هرچه بیشتر در آن از اولویت بالایی برخوردار است.
وی افزود: وجود دریا و ساحل در شهرهای شمالی به عنوان موهبت الهی و یکی از ظرفیت های مهم گردشگری است که به دلیل جاذبه های فراوان قابلیت سرمایه گذاری بالایی دارد.
مومنی زده با بیان این که ایجاد و توسعه طرح های سالم سازی، برگزاری تورهای گردشگری دریایی ، حمل و نقل دریایی ، ورزش ها و تفریحات آبی و ساحل گردی ، از جمله فعالیت های مرتبط با گردشگری دریایی است خاطرنشان کرد: بندرانزلی به دلیل دارا بودن این مواهب طبیعی و وجود ظرفیت های لازم و زمینه های فراوان، می تواند به کانون گردشگری دریایی شمال کشور تبدیل شود.
مومنی زاده به جذابیت های سفر دریایی برای گردشگران اشاره و اظهار کرد: متاسفانه کشتی میرزا کوچک مدت زمان زیادی بدون استفاده و راکد بود و امروز با امضاء تفاهم نامه با شهرداری بندرانزلی مقرر شد این کشتی فعال شده و جهت بازدید، پذیرایی، اقامت و استراحت و گردشگری مورد استفاده قرار گیرد.
فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: با توجه به لزوم تلاش مضاعف برای استفاده از ظرفیت های گردشگری برای توسعه گیلان ، امیدواریم فعال سازی این کشتی شروعی برای گام های بلندتر در جهت استفاده از ظرفیت های پنهانی از این دست باشد.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و گردشگری و مواهب الهی طبیعی همچون ساحل دریا و تالاب بین المللی انزلی در ایام سفر و تعطیلات ، پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
۷۴۷۱ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


اقتصادی


گردشگری


دریایی

نظرات بسته شده است.