از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12969

86 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرار پایدار برنده بهترین انیمیشن کوتاه دومین دوره جشنواره سائوپائولو تایمز شد.این جشنواره جهانی از سوی روزنامه سائوپائولو تایمز برای حمایت از فیلم کوتاه درگستره بین المللی درکشور برزیل برگزار و شامل فیلم هایی می شود که در قالب ۲ تا ۵۰ دقیقه […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرار پایدار برنده بهترین انیمیشن کوتاه دومین دوره جشنواره سائوپائولو تایمز شد.
این جشنواره جهانی از سوی روزنامه سائوپائولو تایمز برای حمایت از فیلم کوتاه درگستره بین المللی درکشور برزیل برگزار و شامل فیلم هایی می شود که در قالب ۲ تا ۵۰ دقیقه ساخته شده باشند.
این فستیوال که در ۱۲ بخش جایزه می دهد کار خود را از دسامبر ۲۰۱۳ شروع کرده است.
«آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند… .

**«بی‌نامی» راهی جشنواره پونا می‌شود
فیلم سینمایی «بی نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی به شانزدهمین جشنواره فیلم پونا در هند راه پیدا کرد.
باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، شهروز دل افکار و مهتاب ثروتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
تهیه کنندگی «بی نامی» بر عهده مجید رضابالا است و پخش بین‌المللی آن را علیرضا شاهرخی بر عهده دارد.
شهر «پونا» به دلیل داشتن بهترین انستیتوی سینما و تلویزیون هند و همچنین وجود مرکز آرشیو سینمای ملی هند از مهمترین مراکز سینمایی این کشور محسوب می‌شود.
در این راستا فستیوال سینمایی پونا برای ارایه و نمایش بهترین‌های سینمای هند و جهان از سال ۲۰۰۲ شکل گرفته است و در دوره‌های اخیر میزبان آثار سینمایی بیش از چهل کشور جهان در عرصه‌های مختلف بوده است.
فراهنگ**۹۲۴۶*۱۷۲۴* خبرنگار: علیرضا مرادی * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*


فرهنگی


انیمیشن «آدم خانگی»


بی نامی


جایزه

نظرات بسته شده است.