از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12572

20 بازدید

به گزارش خطرنگار، ناسالم بودن کیفیت هوای ارومیه، نصب ۱۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگل نشین جنوب استان، میزبانی ۱۹ کتابفروشی آذربایجان غربی از طرح پائیزه کتاب، افزایش ۲ برابری معامله سهام در بورس آذربایجان غربی، اجرای آبیاری نوین در ۹ هکتار از فضای سبز ارومیه و کاهش وسعت دریاچه ارومیه از دیگر اخبار […]

به گزارش خطرنگار، ناسالم بودن کیفیت هوای ارومیه، نصب ۱۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگل نشین جنوب استان، میزبانی ۱۹ کتابفروشی آذربایجان غربی از طرح پائیزه کتاب، افزایش ۲ برابری معامله سهام در بورس آذربایجان غربی، اجرای آبیاری نوین در ۹ هکتار از فضای سبز ارومیه و کاهش وسعت دریاچه ارومیه از دیگر اخبار مهم استان در هفته گذشته بود.

** سه استاد دانشگاه ارومیه در جمع پژوهشگران پر استناد دنیا قرار گرفتند
رئیس دانشگاه ارومیه گفت: سه عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص‌های اساسی علمی در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد در سطح بین‌الملی قرار گرفتند.

** اجرای آبیاری نوین در ۹ هکتار از فضای سبز ارومیه
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر در ۹ هکتار از فضای سبز مناطق مختلف شهر طرح آبیاری نوین و قطره ای به اجرا درآمده و تکمیل شده است.

** دریاچه ارومیه کوچک تر شد
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کمبود شدید باران در حوضه آبریز این دریاچه، گفت: وسعت دریاچه ارومیه در آذرماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۲ کیلومتر کاهش یافته است.

** نصب ۱۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگل نشین جنوب آذربایجان غربی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: ۱۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با هدف کاهش استفاده از چوب جنگلی در شهرستان ها سردشت و پیرانشهر در جنوب استان نصب و راه اندازی شده است.

** معرفی آذربایجان غربی به عنوان استان برتر در حوزه پژوهش کشور
آذربایجان غربی در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به عنوان یکی از استان های برتر کشور در حوزه پژوهش معرفی شد.

** افزایش ۲ برابری معامله سهام در بورس آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هفته منتهی به ۲۲ آذرماه جاری، ۲۲ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۹۹۶ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه ای این استان معامله شده است، گفت: این رقم در مقایسه با هفته منتهی به ۱۴ آذر سال جاری نزدیک به ۲ برابر افزایش یافته است.

** ۱۹ کتابفروشی آذربایجان غربی میزبان طرح پائیزه کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۹ کتابفروشی در استان میزبان طرح پائیزه کتاب هستند و در قالب این طرح کتاب ها را با تخفیف ۲۰ و ۲۵ درصدی به علاقه مندان ارائه می دهند.

** نمایش کمدی انتقادی ‘زن اجباری’ در ارومیه به روی صحنه رفت
نمایش کمدی انتقادی ‘زن اجباری’ به نویسندگی و کارگردانی ‘بابک لطفی خواجه پاشا’ امروز /دوشنبه/ در ارومیه به روی صحنه رفت.

** برپایی نمایشگاه گروهی پوستر محیطی شب یلدا در ارومیه
نمایشگاه گروهی پوستر محیطی با موضوع شب یلدا دیروز /شنبه/ در سطح شهر ارومیه آغاز به کار کرد و تا ۳۰ آذرماه سال جاری ادامه دارد.

** کیفیت هوای ارومیه ناسالم است
رئیس اداره محیط زیست ارومیه گفت: وضعیت کیفی هوای ارومیه بر اساس شاخص AQI در ۲۴ ساعت گذشته ناسالم بوده است.

۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*


کلیات


رویدادها


هفتگی


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.