از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12526

51 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن که در حسینیه سرآسیاب برگزار شد اظهار کرد: تلاش برای الحاق قدس به مناطق اشغال شده با استفاده از زور غیرقابل تحمل است.وی تصریح کرد: تهدیدآمریکا به قطع کمک مالی به سازمان ملل پیام روشنی برای کسانی است […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن که در حسینیه سرآسیاب برگزار شد اظهار کرد: تلاش برای الحاق قدس به مناطق اشغال شده با استفاده از زور غیرقابل تحمل است.
وی تصریح کرد: تهدیدآمریکا به قطع کمک مالی به سازمان ملل پیام روشنی برای کسانی است که فکرمی کنند آمریکا یک دولت منطقی است.
امام جمعه کن در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نباید عده ای بجای حضور دردادگاه، شوی تبلیغاتی راه بیندازند و بجای شکایت قانونی ،مسایل و اختلافات بااشخاص رارسانه ای کنند.
وی همچنین با اشاره به وقوع حوادث زلزله در مناطق مختلف کشور نیز گفت: مردم در امر زلزله هوشیارباشند و به شایعات توجه نکرده و به نظرات کارشناسان اهمیت داده چرا که آماده نبودن در مقابل زلزله از خود زلزله خطرناک تر است.
امام جمعه کن در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اسلام از رسم و رسوم معقول ملت ها واقوام استقبال کرده و ماه های حرام را که یک رسم جاهلیت بود محترم شمرد و همچنین عیدنوروز که به ایران باستان تعلق داشت نه تنها قبول کرد بلکه تعظیم کرد چون موجب صله ارحام می شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری شب یلدا اظهار کرد: شب یلدا اگربرای صله رحم باشد خوب است، شبهای طولانی برای استفاده مومنین مغتنم شمرده و فرصت خوبی برای عبادت است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال خطرنگار، استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهند:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۳/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه


کن


قدس شریف

نظرات بسته شده است.