از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12497

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی اکبر سایری درخطبه های نمازجمعه این هفته که در مسجدجامع میامی برگزار شد به تبلیغات ضد ایرانی و ادعاهای بی مورد آمریکائیان اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی هر روز برای ضربه زدن به مردم ایران نقشه می کشند ، اما ملت ایران با وحدت وهمدلی آن […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی اکبر سایری درخطبه های نمازجمعه این هفته که در مسجدجامع میامی برگزار شد به تبلیغات ضد ایرانی و ادعاهای بی مورد آمریکائیان اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی هر روز برای ضربه زدن به مردم ایران نقشه می کشند ، اما ملت ایران با وحدت وهمدلی آن ها را خنثی می کنند.
سایری به مسائل منطقه غرب آسیا و نقشه های جدید دشمنان هم اشاره کرده و تصریح نمود : دشمنان نظام اسلامی بعد از ناکامی درسوریه وعراق بدنبال توطئه جدید درلبنان بودند ، اما مردم و مسوولان این کشور با درایت خود آن را خنثی کردند .
امام جمعه موقت میامی افزایش آگاهی های مردم درمقابله با بلایای طبیعی را ضروری دانست وافزود: نداشتن آگاهی دربرخی موارد مشکلات بزرگتری را درست می کند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی تصریح کرد: افزایش سواد مردم عامل پیشرفت کشور است بنابر این باید بی سوادی در کشور ریشه کن شود .
سایری از حماسه ۹دی سال ۸۸ هم یاد کرد و گفت: متولیان فرهنگی کشور حماسه بزرگ ۹دی را باید تبیین کنند چون از مسائل اساسی ومهم کشور است.
۷۳۵۷/۶۱۶۷ خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


میامی


حجت الاسلام سایری

نظرات بسته شده است.