از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11561

60 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، مسعود پزشکیان عصر دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن شهید فتوحی این دانشگاه افزود: باید حرف یکدیگر را بشنویم و با هم افزایی و نزدیک کردن ذهنیت ها و تفکرات، برای حل مشکلات کشور به راهکارهای اساسی و مناسب دست یابیم. وی برطرف کردن مشکلات کشور را کاری […]

به گزارش خطرنگار، ، مسعود پزشکیان عصر دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن شهید فتوحی این دانشگاه افزود: باید حرف یکدیگر را بشنویم و با هم افزایی و نزدیک کردن ذهنیت ها و تفکرات، برای حل مشکلات کشور به راهکارهای اساسی و مناسب دست یابیم.
وی برطرف کردن مشکلات کشور را کاری سهل و آسان ندانست و تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور و دست یابی به راهکارهای صحیح نیازمند داشتن اطلاعات دقیق هستیم و تصمیم هیچیک از قوا به تنهایی نمی تواند مشکلات کشور را برطرف کند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: برای اتخاذ تصمیم های کارساز به داشتن اطلاعات کافی نیاز داریم و برای دست یابی به این اطلاعات باید از وجود افراد متخصص و کارشناس استفاده کنیم.
وی اظهارکرد: در یک نظام صحیح و شفاف هیچ چیز گم نمی شود و در چنین فضایی، قاچاق ، رشوه، رانت و سایر ناهنجاری ها وجود نخواهد داشت.
پزشکیان از دانشگاه به عنوان مهد پرورش نخبگان جامعه و مدیران آینده کشور نامبرد و افزود: دانشگاه باید به اصلاح امور و دست یابی به اطلاعات صحیح و اصولی جهت اتخاذ تصمیم های کارساز در کشور، به مسئولان کمک کند.
وی با بیان اینکه مشکلات ما در نداشتن راه حل است، اضافه کرد: نیازی نیست بر عیب های دیگران اصرار ورزیم و تنها به بیان عیوب دیگران مشغول شویم بلکه باید با کنارگذاشتن دعواهای سیاسی و جناحی از همه ظرفیت های کشور برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با کتمان کردن، واقعیت ها حذف نمی شوند و کسانی که درصدد کتمان اشتباهات خود هستند، در اشتباهند.
پزشکیان بر وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: اختلاف نشانه وجود مشکل است بنابر این باید با گفت و گو ، اختلاف که ریشه آن در وجود مشکل است را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است بنابر این در شرایطی که دشمن مترصد بهره برداری از اختلاف نیروهای انقلاب است باید اختلاف ها را با گفت و گو و تبادل نظر از بین برد و انقلابی عمل کرد.
پزشکیان با اشاره به اینکه پس از تصدی دولت تدبیر و امید آزادی بیان در دانشگاه ها و جامعه بهبود یافته است ، خطاب به دانشجویان گفت: نباید اجازه داد که عده ای دوباره این فضا را محدود کنند.
مراسم سالگرد بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی با عنوان ‘ در این حصار بشکن’ عصر دوشنبه با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سالن شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان پس از هشت سال تعطیلی، در سال ۹۲ و در دولت یازدهم فعالیت خود را در این دانشگاه از سر گرفت.
خبرنگار: اصغر دواتگر – انتشار دهنده : عمادی

انتهای پیام /*


سیاسی


نایب رئیس مجلس


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان


مسعود پزشکیان

نظرات بسته شده است.