از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11217

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمت گوورچین روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: کشور ایران به لحاظ داشتن مکان ها و جاذبه های تاریخی و آثار باستانی، ظرفیت های خوبی برای رونق صنعت گردشگری دارد و قابلیت های فراوانی در این باره هست که می توان با انجام سرمایه گذاری از مزایای آن بهره برد. وی […]

به گزارش خطرنگار، محمت گوورچین روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: کشور ایران به لحاظ داشتن مکان ها و جاذبه های تاریخی و آثار باستانی، ظرفیت های خوبی برای رونق صنعت گردشگری دارد و قابلیت های فراوانی در این باره هست که می توان با انجام سرمایه گذاری از مزایای آن بهره برد.
وی افزود: در سال های گذشته، بیشترین گردشگرانی که وارد استانبول شده اند از کشور ایران بوده اند و البته هر ۲ کشور می توانند توانمندی همدیگر را در صنعت گردشگری کامل کنند.
عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون تجارت خارجی و امور بین الملل موسیاد گفت: یکی دیگر از قوت های حوزه اقتصاد در ترکیه که می تواند کمک کار اقتصاد ایران باشد، توسعه تولید پوشاک است و ترکیه در این باره حرفی برای گفتن دارد.
گوورچین اظهار کرد: کشور ایران و خراسان شمالی نیز می توانند نیازهای بازار کشور در تامین محصولات کشاورزی چون زعفران و پسته را برآورده کنند.
وی با اشاره به تفاهم نامه میان انجمن موسیاد ترکیه و شرکت بازرگانی آرتان در ایران گفت: این تفاهم نامه بستری است که ارتباط و مراودات تجاری میان خراسان شمالی و ترکیه بیشتر شود.
وی با بیان اینکه تا کنون شناختی از منطقه خراسان شمالی نداشته است گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوب و فراوانی در این منطقه برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری وجود دارد.
عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون تجارت خارجی و امور بین الملل موسیاد افزود: ظرفیت های سرمایه گذاری در این استان به ما معرفی شده است که امید می رود با بررسی های بیشتر، این حضور به انعقاد تفاهم نامه و سرمایه گذاری بیانجامد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*


اقتصاد


سرمایه گذاری


موسیاد


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.