از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10553

130 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، حسین کمالی روز پنجشنبه در هفتمین کنگره سراسری حزب اسلامی کار با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: سعی کردیم انتخابات را به سوی انتخابات برنامه ای هدایت کنیم و به همین منظور برای مجلس برنامه ارائه دادیم.وی با اشاره به برخی مشکلات گفت: ۱۵۰ ساختمان همچون […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، حسین کمالی روز پنجشنبه در هفتمین کنگره سراسری حزب اسلامی کار با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: سعی کردیم انتخابات را به سوی انتخابات برنامه ای هدایت کنیم و به همین منظور برای مجلس برنامه ارائه دادیم.
وی با اشاره به برخی مشکلات گفت: ۱۵۰ ساختمان همچون ساختمان پلاسکو داریم و این ساختمان ها بدون تجهیزات حریق است.
کمالی افزود: طبق اعلام مراکز رسمی بیش از پنج میلیون بیکار داریم. ۴۰۰ هزار واحد صنعتی دچار مشکل است و خبرهای خوبی در این زمینه نیست.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید در دستور کار باشد و اقتصاد ما به سمتی برود که سودآور شود.
وزیر سابق کار و امور اجتماعی گفت: امروز جمعیت خوبی در کشور داریم که می توانیم آنها را به عناصر تولید تبدیل کنیم، چین با همین رویه جمعیت خود را هدایت می کند، بنابراین هر عاملی را می توانیم در جهت توسعه کشور استفاده کنیم.
کمالی با بیان اینکه در منطقه خاصی از دنیا هستیم که می توانیم از آن بهره لازم ببریم، خاطرنشان کرد: امروز دست اندرکاران و مسوولان نباید جوانان را به حال خود رها کنند، ما نسبت به اشتغال و اقتصاد دغدغه داریم و بدنبال کتمان مشکلات هم نیستیم، ما باید همه چیز را برای توسعه به کار بگیریم.
وی با اشاره به تحقیقات اقتصادی حزب اسلامی کار تصریح کرد: در آینده همه صنایع به سوی هوشمندی می رود و یک انسان حتی نبضش به سیستم وصل می شود و از راه های دور مراکز درمانی وضعیت یک انسان را بررسی می کنند بنابراین از امروز باید به دنبال برنامه برای آینده باشیم.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: جزو تنها احزابی هستیم که در بخش های مختلف به دولت برنامه داده ایم، اینکه بتوانیم فکر کنیم در آینده به کجا می رویم و باید برای رسیدن به هدف چکار کنیم نکته بسیار مهمی است، همیشه تلاش داشتیم به کسی دروغ نگوییم و به وعده های دروغین نپردازیم، البته برخی مسائل به مصلحت گفته نمی شود و در زمان مشخص آن موارد را بیان می کنیم
هفتمین کنگره حزب اسلامی کار روز جمعه در مجتمع تلاش تهران با حضور محسن هاشمی، محمد سالاری، قدرتعلی حشمتیان، الهام فخاری، موسوی لاری، شهربانو امانی، احمد شریف، محمد تبرایی، آرش حبیبی، حسن رسولی، یدالله طاهرنژاد، محسن سرخو، غلامرضا حیدری و مصطفی کواکبیان برگزار شد.
امروز همچنین انتخابات شورای مرکزی حزب اسلامی کار به صورت الکترونیکی برگزار شد، این اولین بار است که یک حزب سیاسی انتخابات شورای مرکزی خود را به صورت الکترونیک برگزار می کند.
سیام**۱۰۵۸**۹۱۲۱ ** خبرنگار: محمد افضلی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*


سیاسی


حزب کار


همایش

نظرات بسته شده است.