از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10533

83 بازدید

به گزارش خطرنگار، احداث تقاطع غیرهم سطح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، احداث دریاچه مصنوعی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه آب خام شهر جدید رامین با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.تکمیل معابر ناحیه یک شهر جدید رامین با اعتبار ۶۰میلیارد ریال و […]

به گزارش خطرنگار، احداث تقاطع غیرهم سطح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، احداث دریاچه مصنوعی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه آب خام شهر جدید رامین با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
تکمیل معابر ناحیه یک شهر جدید رامین با اعتبار ۶۰میلیارد ریال و چهار بانده کردن جاده ورودی شهر جدید رامین با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
شهر رامین یکی از شهر‌های جدید و در حال ساخت از توابع شهرستان اهواز مرکز استان خوزستان ایران است که در سال ۱۳۶۸ به منظور جذب و اسکان سرریز جمعیت منطقه‌ای شهر اهواز، در محدوده مکانی حدود هفت هزار هکتار و با محدوده استحفاظی ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار و طرح جامع ۶۰۰ هکتار برای جمعیتی معادل ۶۳ هزار نفر تا سال ۱۳۹۵ مکان یابی و در سال ۱۳۸۳ به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید.
این شهر در فاصله ۴۰ کیلومتری اهواز، حد فاصل بین اهواز، باوی، مسجدسلیمان و شوشتر در جوار جاده اهواز مسجد سلیمان واقع است.
۷۱۵۲ / ۶۰۳۷
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*


اقتصاد


کلنگ زنی


شهر جدید رامین


خوزستان

نظرات بسته شده است.