از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10474

89 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، ، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران امروز با حضور اسحاق جهانگیری برگزار شد که استاندار کرمانشاه و سایر مسوولان مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ارائه کردند.وی افزود: همچنین رئیس بنیاد […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، ، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران امروز با حضور اسحاق جهانگیری برگزار شد که استاندار کرمانشاه و سایر مسوولان مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ارائه کردند.
وی افزود: همچنین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره مسکن موقت و دائم و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان مسوول مسکن موقت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.
وزیر کشور تصریح کرد: در این جلسه نیز درخصوص پرداخت کمک های بلاعوض، پرداخت تسهیلات به امور زیربنایی، واحدهای تولیدی و کشاورزی و نهایی کردن زمانبندی تحویل مساکن موقت جمع بندی نهایی صورت گرفت.
رحمانی فضلی با اشاره به تعهدات قرارگاه خاتم الانبیاء در ساخت مسکن موقت گفت: بر اساس زمانبدی ۴۵ روزه قرارگاه خاتم الانبیاء مکلف به ساخت هشت هزار مسکن موقت است که در جلسه امروز اعلام شد تاکنون دو هزار و ۷۰۰ مورد از مسکن موقت به طور کامل انجام شده و فونداسیون شش هزار مورد از مسکن موقت نیز نصب شده و مابقی هم در طبق زمانبدی تعیین شده نهایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین ارتش موظف شده بود دو هزار واحد در شهرها بسازد که طبق گزارشی که ارائه شد اعلام آمادگی کردند در ظرف مدت ۳۵ روزی که تعهد کرده بودند تمامی این واحدها را تحویل خواهند داد لذا امیداوریم این واحدها در موعد مقرر تحویل شود.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: خانواده هایی که مسکن آنها تخریب شده و از افراد مجروح نگه داری می کنند و خسارت های مالی به آنها تحمیل شده همراه با این هوای سرد و بارانی در فشارهای روحی و جسمی هستند که ضمن دعوت همه مردم به صبر و آرامش به تمامی همکاران دستگاه های اجرایی و خدمت رسان تاکید می کنیم که کارها با شتاب و سرعت بیشتری پیش ببرند و پاسخگوی این نیازها باشند.
رحمانی فضلی یادآور شد: معاون اول رییس جمهوری نیز تصمیمات مورد نظر را بر عهده خود ستاد گذاشتند تا مصوبات ستاد در زمانبدی تعیین شده محقق شود که انشالله خداوند کمک کند تا بتوانیم پاسخگوی مردم خوبمان باشیم.
سیام**۱۷۵۱
تنظیم: خسرو محمدی * انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


رحمانی فضلی


قرارگاه خاتم الانبیاء


مسکن

نظرات بسته شده است.