از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10436

93 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌ آباد افزود: به دنبال تغییرات زیادی در پست های مدیریتی نخواهیم بود اما ممکن است برخی مدیران تغییر کنند.وی افزود: همانطور که قرار است از نیروهای بومی […]

به گزارش خطرنگار، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌ آباد افزود: به دنبال تغییرات زیادی در پست های مدیریتی نخواهیم بود اما ممکن است برخی مدیران تغییر کنند.
وی افزود: همانطور که قرار است از نیروهای بومی در پست های مدیریتی استفاده کنیم احتمال احتمال ورود نیروهای غیر بومی دیگری نیز به استان وجود دارد.
استاندار لرستان هدف از این جابه ‌جایی را بهبود و توسعه امور استان دانست و گفت: ما آمده ‌ایم تا خود را وقف مردم و توسعه لرستان کنیم.
وی افزود: گاهی ممکن است نیروهای بومی معرفی کنیم اما وزارتخانه نپذیرد چرا که انتصاب برخی مدیران خارج از حوزه استانداری تمام و کمال به دست من نبود و وزارتخانه نظر می دهد.
استانداری لرستان درخصوص انتصاب معاون اقتصادی خود و حاشیه ‌های به وجود آمده در فضای مجازی اظهار کرد: برخی دوستان جغرافیای ضعیفی دارند چرا که معاون اقتصادی استانداری اهل چهار محال بختیاری است ولی برخی آن را با کهکیلویه و بویر احمد قاطی کرده اند.
وی با اشاره به خبری در مورد انتصاب رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: هنوز انتصاب مدیر میراث فرهنگی قطعی نشده است.
به گزارش خطرنگار، چندی پیش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی تغییر کرد و اخیرا خبری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان مبنی بر جابه جایی مدیرکل این اداره منتشر شد.

** وضعیت ورودی شهر خرم آباد از سمت فرودگاه تا دهه فجر ساماندهی شود
استاندار لرستان با بیان اینکه ورودی های شهر خرم آباد مناسب نیستند، گفت: این مشکل تا حدودی به مردم بر می ‌گردد چراکه نخاله ‌های ساختمانی و فاضلاب های روستایی در کنار جاده ها رها شده اند.
وی افزود: تلاش بر این است یکی از ورودی های خرم آباد از سمت فرودگاه را به صورت کوتاه مدت تا دهه فجر ساماندهی کنیم.
خادمی تسهیل و بهبود کسب و کار را از دلایل تشکیل شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت عنوان و اظهار کرد: طرحی برای همکاری ۶ استان از سوی اتاق بازرگانی لرستان مطرح شده که بعد از تصویب در استان به دنبال مطرح کردن آن با سایر استان های کشور هستیم تا به طرحی ملی تبدیل شود.
وی فلسفه وجود دولت را خدمت به بخش خصوصی دانست و افزود: قاطعانه از بخش خصوصی دفاع خواهیم کرد و مدیران دولتی باید پشتیبان بخش خصوصی باشند.

** برای توسعه در استان ‌های زاگرس‌ میانی باید وحدت بیشتری بین آنها ایجاد شود
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد در خصوص طرح ارائه شده برای ایجاد همکاری بین ۶ استان زاگرس میانی گفت: این طرح مدت ‌ها قبل در کمیسیون اقتصاد با همکاری سایر دستگاه ‌های مرتبط مطرح شد و در این طرح ۶ استان شامل لرستان، کرمانشاه، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، چارمحال وبختیاری و ایلام نام برده شده است.
حسین سلاح ورزی افزود: این استان ها با وجود منابع و ظرفیت‌ ها و همچنین موقعیت ‌های جغرافیایی سهم خوبی در توسعه یافتگی کشور ندارند.
وی بیان کرد: ۹٫۴ جمعیت کشور و بیش از ۲۹ هزار شهید در این استان ها تقدیم انقلاب شده و در زمینه‌ های دیگر ‌مثل تولید گوشت قرمز و ماهی سهم خوبی دارند و از طرفی با وجود ۹۱ رودخانه دائمی در این منطقه، سهم خوبی در تخصیص آب ندارند.
وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این ۶ استان گفت: استان‌ های زاگرس میانی در زمینه صنعت و معدن نیز سهم خوبی دارند و عمده مراحل پیگیری این طرح در سطح ملی است و کار آسانی نبوده و نیاز به عزم جدی دارد.
۳۲۱۰/۳۰۲۲
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*


اقتصاد


بخش خصوصی


سرمایه گذاری داخلی


استاندار لرستان

نظرات بسته شده است.