از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10346

83 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، عبدالخلیل معظم زاده چهارشنبه شب در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس که با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه های اجرائی در سالن اجلاس سران برگزار شد افزود: گرامیدداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و استمرار حاطرات آنان ارزشگذاری به ۸ سال حضور رزمندگان و سلحشوران آن دوران […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، عبدالخلیل معظم زاده چهارشنبه شب در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس که با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه های اجرائی در سالن اجلاس سران برگزار شد افزود: گرامیدداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و استمرار حاطرات آنان ارزشگذاری به ۸ سال حضور رزمندگان و سلحشوران آن دوران است.
وی ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه اراده کنیم و چه نکنیم، آثار هشت سال دوران دفاع مقدس همچنان در جای جای نظام ارزشی، تثبیت و تقویت شده که آنها را همیشه و همه وقت به عنوان توشه ای که پشتوانه ای برای هر گونه حرکت حیات بخش است بی بهره کنیم.
معظم زاده اظهار داشت: بر همه ما واجب است که این چراغ راهنما را چراغی بس فروزان و معنوی در زندگی مان قرار دهیم تا ما هم این توفیق نصبیان شود که این مسیر را ادامه دهیم و آنچه شایسته نظام است به عنوان داشته ها تقویت کنیم.
وی به دستاوردهای دولت در هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین گردهمایی اقدام متجسم در سال ۹۴، برگزاری نشست دولتمردان دفاع مقدس با حضور سفرا، وزرا و استانداران ، جمع آوری اشیاء و تشکیل موزه و مستندات دوران دفاع مقدس از جمله این دستاوردهاست.
معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: تجمیع بیش از ۱۱۰هزار سند و تصویر و انجام مصاحبه با بیش از ۵۰۰ نفر از دولتمردان آن زمان و اسکن و دسته بندی اسناد مرتبط با نقش دولت با دفاع مقدس و بیش از ۳۲هزار سند که مرتبط با فعالیت های دیپلماتیک وزارت خارجه است از دیگر دستاوردهای دولتمردان در دولت دفاع مقدس می توان عنوان کرد.
معظم زاده گفت: این قادامات برای نخستین بار بعد از تمامی ۸ سال دفاع مقدس در دولت تدبیر و امید مطرح شده و به سرانجام رسید که دوستان آن را حرکت در مسیر خروشان و تداوم بخش متعالی و معنوی هشت سال دفاع مقدس ارزیابی می کنند.
در پایان از مجموعه کتاب ها و مستندان جمع آوری شده دوران دفاع مقدس رونمائی شد.
سیام**۱۰۵۳**۶۹۸۴**خبرنگار: حمید شریفی کیا**انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


دفاع مقدس


نهاد ریاست جمهوری

نظرات بسته شده است.