از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10171

64 بازدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان شامگاه سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خطرنگار، گفت: شاید روزی خودروهای موجود در کشور شامل پیکان، ژیان و رنو می شد ولی اکنون شاهد تنوع خودروهای موجود در بازار هستیم.علی رئوفی با بیان اینکه خودروسازان رضایت نسبی مردم را کسب کرده اند، […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان شامگاه سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خطرنگار، گفت: شاید روزی خودروهای موجود در کشور شامل پیکان، ژیان و رنو می شد ولی اکنون شاهد تنوع خودروهای موجود در بازار هستیم.
علی رئوفی با بیان اینکه خودروسازان رضایت نسبی مردم را کسب کرده اند، اضافه کرد: پراید نقش خودروی ملی را در کشور ایفا می کند و بیشتر افراد جامعه ایرانی از این وسیله نقلیه استفاده می کنند و در سفرهای دورن شهری از آن راضی هستند.
وی اضافه کرد: مردم با توجه به دگرگونی زندگی و تحول های سریع عصر کنونی خواستار خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب هستند و برگزاری این نمایشگاه ها می تواند موجب آشنایی افزون تر آنان با محصول های موجود در بازار خودرو شده و ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و مشتری ایجاد کند.
وی ادامه داد: امیدواریم نمایش این خودروها مورد توجه مردم قرار گرفته و آنان را برای خرید خودروهای تولید داخل تشویق کرده و موجب رونق تولید داخلی و ایجاد و افزایش اشتغال داخلی شود.
وی اظهار امید واری کرد: روزی برسد که خودروهای جدید دارای کیفیت و ایمنی بهتر و مناسب تر جایگزین خودروی بی کیفیت شود تا در سوانح و حوادث شاهد تلفات کمتری باشیم.
مسئول برگزاری این نمایشگاه و رئیس اتاق تعاون هرمزگان هم به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس برای بازدید علاقه مندان دایر است.
عباس سالاری با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی تعداد شرکت کنندگان در سومین نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در بندرعباس، ابراز داشت: امسال هفت تولید کننده خودرو و ۲۰ تولید کننده قطعه های یدکی در نمایشگاه حضور دارند که ۴۰ دستگاه خودرو را در معرض نمایش قرار داده اند.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم نمایشگاهی امسال هشت نمایشگاه دیگر تا پایان سال برگزار می شود که چهار نمایشگاه صنعتی و چهار نمایشگاه دیگر با موضوع های محصول های کشاورزی، مبلمان و صنایع دریایی برپا خواهد شد.
۳۲۱۹ /۶۰۴۸
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام خطرنگار، هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمایشگاه خودرو


معاون استاندار هرمزگان


هرمزگان

نظرات بسته شده است.