از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10153

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، از استانداری البرز، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در تماس تلفنی و گفت وگو با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان اتوبوس راهیان نور نظرآبادی در محور سوسنگرد را مورد بررسی قرار داد.شریعتی در این گفت و گو با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به حادثه […]

به گزارش خطرنگار، از استانداری البرز، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در تماس تلفنی و گفت وگو با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان اتوبوس راهیان نور نظرآبادی در محور سوسنگرد را مورد بررسی قرار داد.
شریعتی در این گفت و گو با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه، اعلام کرد که امکانات و تجهیزات لازم برای تسریع در روند امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.
وی به استاندار البرز اطمینان خاطر داد که اتخاد تدابیر لازم برای ساماندهی وضعیت دانش آموزان آسیب دیده صورت گرفته است و تعدادی از مدیران امدادی و مرتبط خوزستان برای تسریع امور رسیدگی به وضعیت دانش آموزان البرزی و همراهانشان به محل اعزام شدند.
استاندار البرز نیز از اعزام تیمی از استان به خوزستان برای پیگیری امور خبر داد و خواستار هماهنگی بین دستگاه های اجرایی دو استان شد.
۱۵۳۵/۶۱۵۵خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*


سیاسی


اتوبوس


سانحه


دانش آموزان البرز

نظرات بسته شده است.