از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10131

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، برخی شبکه های اجتماعی شامگاه سه شنبه به نقل از فرماندار گرمسار خبری مبنی بر بروز آتش سوزی در قطار تهران – مشهد در ایستگاه این شهر، انعکاس دادند.مرتضی عرب حجی سه شنبه شب در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در این روز هیچ حادثه ای در حوزه استحفاظی این اداره […]

به گزارش خطرنگار، برخی شبکه های اجتماعی شامگاه سه شنبه به نقل از فرماندار گرمسار خبری مبنی بر بروز آتش سوزی در قطار تهران – مشهد در ایستگاه این شهر، انعکاس دادند.
مرتضی عرب حجی سه شنبه شب در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در این روز هیچ حادثه ای در حوزه استحفاظی این اداره کل که از ایستگاه نقاب در خراسان آغاز و به ایستگاه ‘یاتری’ در استان سمنان منتهی می شود ، روی نداده است.
وی ادامه داد : ایستگاه های راه آهن حوزه شمالشرق۱ به وسایل امدادی مجهز است و در صورت بروز هر حادثه احتمالی به سرعت خدمات رسانی می شود.
راه آهن شمالشرق (۱) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی کشور را با وسعت۵۴۱ کیلومتر دارد.
یک هزار و ۸۲ کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.
به صورت میانگین روزانه ۹۰ رام قطار باری و مسافربری در حوزه استحفاظی این اداره کل رفت و آمد می کند.
براساس آمار ارایه شده ، تا پایان آبان ماه ۲۰ هزارو۹۰۵ رام قطار در محدوده این اداره کل تردد داشته که ۲هزارو ۵۸۷ رام قطار باری و ۱۸ هزارو ۳۱۸ رام قطار مسافربری بوده است.
/۶۰۲۶ ۶۱۶۷ خبرنگار: محسن شاکری **انتشار: جانعلی فتخی
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار خطرنگار، شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)

انتهای پیام /*


اجتماعی


راه آهن


شمالشرق۱


شاهرود

نظرات بسته شده است.