از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10046

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، احمدرضا داداندیش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب اعتدال و توسعه با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد. وی افزود: مرور تاریخچه تشکیل و اهداف […]

به گزارش خطرنگار، احمدرضا داداندیش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب اعتدال و توسعه با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد.
وی افزود: مرور تاریخچه تشکیل و اهداف عالی حزب، عملکرد سازمان جوانان و دانشجویان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، آموزشی و سیاسی و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات از محورهای اصلی این همایش است.
عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: با توجه به حضور جوانان در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور و لزوم همبستگی ملی و انسجام جوانان این حزب پس از پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با برگزاری همایش درون حزبی می توان شاهد ابعاد گسترده ای از ظهور و بروز جوانان معتدل در کشور بود.
داداندیش خاطرنشان کرد: با عنایت به مقارن شدن روز دانشجو با هفته وحدت سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه همزمان با این ایام همایش سراسری جوانان اعتدال و توسعه را در کل کشور در تاریخ ٢٣ آذر ماه به طور هماهنگ برگزار می کند.
به گزارش خطرنگار، همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه با عنوان مسئولیت پذیری و نقش آفرینی جوانان به صورت همزمان در کل کشور و با استفاده از ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با ٣٠ استان با مرکزیت تهران برگزار می شود.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶
تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


همایش جوانان اعتدال


حزب اعتدال و توسعه


هم اندیشی

نظرات بسته شده است.