از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 100309

182 بازدید

کشته شدن ۲۲ خبرنگار از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه کمیته بین‌المللی حمایت از خبرنگاران اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی دست کم ۲۲ خبرنگار کشته شده‌اند. کشته شدن ۲۲ خبرنگار از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه به گزارش خطرنگار گروه بین الملل فارس کمیته بین‌المللی حمایت از روزنامه […]

کشته شدن ۲۲ خبرنگار از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه

کمیته بین‌المللی حمایت از خبرنگاران اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی دست کم ۲۲ خبرنگار کشته شده‌اند.
کشته شدن ۲۲ خبرنگار از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه

به گزارش خطرنگار گروه بین الملل فارس کمیته بین‌المللی حمایت از روزنامه نگاران اعلام کرد که بیش از ۲۰ خبرنگار از زمان آغاز درگیری اخیر میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

این کمیته اعلام کرد که تا روز ۲۰ اکتبر(۲۸ مهر) دست کم ۲۲ خبرنگار در میان بیش از ۴۰۰۰ قربانی این درگیری از هر دوطرف هستند.

این سازمان در ادامه تاکید کرده است که خبرنگاران در سمت غزه با خطرات فوق العاده زیادی برای پوشش بحران ناشی از حملات ویرانگر ارتش اسرائیل، قطع ارتباطات و قطع گسترده برق مواجه هستند.

این کمیته در ادامه افزود: تا کنون ۲۲ خبرنگار از جمله ۱۸ خبرنگار فلسطینی، یک خبرنگار لبنانی و ۳ خبرنگار رژیم صهیونیستی در این درگیریها کشته شده‌اند. همچنین گفته می‌شود ۸ خبرنگار مجروح شده و سه نفر دیگر مفقود یا بازداشت شده‌اند.

وزارت بهداشت در نوار غزه، روز جمعه (۲۸ مهر) اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از چهار هزار نفر فراتر رفته است.

وبگاه خبری فلسطین الیوم نوشت، «۱۴ روز از حملات اشغالگران صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه گذشت و در این مدت (تا دیروز جمعه) ۴۱۳۷ فلسطینی شهید و ۱۳۱۶۲ نفر مجروح شدند».

وزارت بهداشت در غزه دیروز جمعه در بیانیه خود اعلام کرد که ۷۰ درصد شهدای غزه، زن، کودک و سالخورده هستند./ خطرنگار

خطرنگاران

نظرات بسته شده است.