از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 100218

117 بازدید

عبور از نیم‌ قرن حسرت برای صعود به المپیک؛ بار کج به منزل نمی‌رسد تیم فوتبال امید با اتفاقی تکراری مواجه شد؛ ناکامی در راه صعود به المپیک تا حسرت حضور در این مسابقات به بیش از نیم قرن برسد. به گزارش خبرنگار ورزشی خطرنگار به نقل از تسنیم، حسرت حضور تیم فوتبال امید در […]

عبور از نیم‌ قرن حسرت برای صعود به المپیک؛ بار کج به منزل نمی‌رسد

تیم فوتبال امید با اتفاقی تکراری مواجه شد؛ ناکامی در راه صعود به المپیک تا حسرت حضور در این مسابقات به بیش از نیم قرن برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خطرنگار به نقل از تسنیم، حسرت حضور تیم فوتبال امید در المپیک از مرز ۵۰ سال عبور کرد تا نیم قرن از زمانی که رنگ المپیک را دیده‌ایم، بگذرد. این بار هم برخی اتفاقاتی که در گذشته رخ داد، تکرار شد تا نسلی که می‌توانست در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشد، راه نسل‌های گذشته خود را در پیش بگیرد.

روند ناامید کننده تیم امید!

از همان زمانی که تیم امید درگیر انتخاب سرمربی بود، می‌شد این روزها را پیش‌بینی کرد. مثل روز روشن بود که حسرت صعود به بیش از نیم قرن می‌رسد درست همان زمانی که در اوج اختلاف بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال زمان سپری می‌شد و خبری از انتخاب سرمربی نبود. همان وقتی که گزینه‌ها روی کاغذ به صف می‌شدند اما در عمل خبری نبود. مثل ادوار گذشته در دقیقه ۹۰ به فکر افتادیم و البته این بار کار به وقت اضافه کشیده شد. نتیجه‌اش هم شد حذف، آن هم در مرحله اول! این بار حتی کار به مرحله نهایی انتخابی هم کشیده نشد.

این واقعیت فوتبال ایران است. حسرت حضور در المپیک هر ۴ سال یک بار تمدید می‌شود و اکنون از نیم قرن هم عبور کرده است. با این شرایط و همین دست فرمان باز هم شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود و دور نیست زمانی که یک قرن در رؤیای المپیک بمانیم چرا که هیچ نشانه روشنی درباره اهمیت دادن به تیم امید دیده نمی‌شود.

حذف قطعی تیم امید؛ حسرت المپیک ۵۲ ساله شد

تشکیل دیرهنگام تیم، تنش و اختلاف با باشگاه‌ها برای در اختیار داشتن بازیکنان، عدم تدارکات مناسب و … مشکلات همیشگی تیم امید بوده است. امیدها با مربی داخلی و خارجی و نسل طلایی از صعود به المپیک بازمانده‌اند و این دور باطل همچنان ادامه دارد چرا که بار کج هیچ‌گاه به منزل نمی‌رسد. هر بار نزدیک مسابقات که می‌شود یاد تیم امید می‌افتیم و بعد از ناکامی همه چیز فراموش می‌شود تا دوره بعد و ناکامی جدید.

نظرات بسته شده است.