از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 100198

98 بازدید

براساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش محصولات خودروسازان سامانه یکپارچه فروش خودرو به جاماندگان جایزه می دهد زمان تحویل خودرو به متقاضیانی که در دور دوم فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه امکان انتخاب محصول مورد نظر خود را نداشتند، اعلام شد. با توجه به بازه تحویل خودروها به جاماندگان می توان گفت مدیران […]

براساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش محصولات خودروسازان
سامانه یکپارچه فروش خودرو به جاماندگان جایزه می دهد

زمان تحویل خودرو به متقاضیانی که در دور دوم فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه امکان انتخاب محصول مورد نظر خود را نداشتند، اعلام شد. با توجه به بازه تحویل خودروها به جاماندگان می توان گفت مدیران سامانه یکپارچه به این دسته از متقاضیان جایزه داده اند.

به گزارش خطرنگار اکو ایران، مدیر سامانه یکپارچه، زمان تحویل خودرو به متقاضیانی که در دور دوم فروش سامانه یکپارچه نتوانستند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، اعلام کرد.

براساس اعلام مهدی تقدسی قرار است به این دسته از متقاضیان طی یک بازه سه ماهه و به صورت فروش فوق العاده خودرو تحویل داده شود.

واگذاری خودرو به جاماندگان دومین طرح فروش صمت با کمک اهرم نوبت دهی در یک بازه زمانی سه ماهه در شرایطی است که متقاضیانی که توانسته بودند در موعد مقرر نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند باید مدت طولانی تری را در صف انتظار دریافت خودرو با قیمت کارخانه بمانند. بنابراین می توان گفت مدیران صمت برای جاماندگان از طرح فروش سامانه یکپارچه در دور دوم، جایزه در نظر گرفتند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو درباره بازگشایی این سامانه برای افرادی که در زمان مقرر نتوانسته بودند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، گفت هفته گذشته ششم شهریور ماه برای سه درصد از متقاضیان جامانده از مرحله دوم فروش یکپارچه که خودرویی به آن‌ها تخصیص پیدا نکرده بود سامانه یکپارچه خودرو بازگشایی شد و متقاضیان به مدت ۳ روز تا پنجشنبه ۹ شهریورماه مهلت داشتند تا نسبت به ثبت نام خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

تقدسی ادامه داد: تا کنون نتایج دو خودرو ساز خصوصی، کرمان موتور و مدیران خودرو مشخص شده است. بررسی خودروهای حاضر در دور دوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو نشان می دهد کرمان موتور با چهار مدل خودرویی به ترتیب جک J4، KMC J7، جک S3 و جک S5 و مدیران خودرو با پنج مدل خودرو یعنی آریزو۶ پرو، فونیکس FX، فونیکس تیگو ۷ پرو، ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X55 پرو در دومین طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه حاضر بودند.

فردا موتور و خودروسازی سایپا نیز از دیگر خودروسازان حاضر در این طرح فروش بودند./ خطرنگار

نظرات بسته شده است.