از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 100161

100 بازدید

حرف آخر سرمربی تیم پرافتخار اروپا؛ فقط طارمی پورتو از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی چندین پیشنهاد را به دلیل اختلاف مالی رد کرده و این بار هم با اینترمیلان بر سر ۵ میلیون یورو اختلاف دارد. به گزارش خطرنگار به نقل از همشهری، ماجرای انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید هر روز جدی‌تر از […]

حرف آخر سرمربی تیم پرافتخار اروپا؛ فقط طارمی

پورتو از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی چندین پیشنهاد را به دلیل اختلاف مالی رد کرده و این بار هم با اینترمیلان بر سر ۵ میلیون یورو اختلاف دارد.

به گزارش خطرنگار به نقل از همشهری، ماجرای انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید هر روز جدی‌تر از قبل می‌شود. با اینکه در پرتغال خیلی‌ها معتقدند مهدی همچنان پیراهن پورتو را در فصل جدید بر تن می‌کند اما باشگاه‌هایی نظیر اینترمیلان در سری آ هنوز هم پیگیر جذب او هستند. اینتر به جستجو برای خرید یک مهاجم ادامه می‌دهد و آخرین گزینه‌های این باشگاه مشخص شده‌اند؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و اریک ماکسیم چوپو موتینگ از بایرن‌مونیخ. نراتزوری‌ به دنبال جانشینی ارزان قیمت برای روملو لوکاکو و ادین ژکو است. آنها قبلاً مارکوس تورام را به عنوان بازیکن آزاد جذب کردند و حالا با توجه به جدایی ادین ژکو و روملو لوکاکو چشم به انتقال مهاجم نوک دیگری دارند.

نام چند بازیکن که به اینتر نزدیک بودند مطرح شده اما هیچ معامله‌ای تا به امروز انجام نشده است. جانلوکا اسکاماکا به آتالانتا رفت، اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا را حفظ کرد و فولارین بالوگون با قیمت ۵۰ میلیون یورویی که آرسنال درخواست می‌کند، بسیار گران است. بولونیا همچنین از جدایی مارکو آرناتوویچ برای کمتر از ۲۰ میلیون یورو خودداری می‌کند و بتو از اودینزه نیز برای اینتر هزینه بالایی دارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر اکنون به سمت دو گزینه باتجربه که پیشرفت ارزشمندی را برای تیم به ارمغان می‌آورند، متمایل شده است. اولین نفر طارمی است که آخرین سال قراردادش با پورتو را سپری می‌کند و ماه گذشته ۳۱ ساله شده. این ملی‌پوش ایرانی بسیار مشتاق است تا به جوزپه مه‌آتزا برود اما قیمت درخواستی ۳۰ میلیون یورویی پورتو مشکل بزرگی است.

سایت اسپورت فیس در مورد اخبار نقل و انتقالات اینترمیلان و جذب یک مهاجم نوشت: «هدف اول اینتر برای تقویت خط حمله، مهدی طارمی است. او یکی از معدود مهاجمانی است که در بازار مانده‌ و البته سیمونه اینزاگی هم علاقمند به حضورش است. با توجه به مصدومیت لائوتارو مارتینز آرژانتینی، اینزاگی می‌خواهد خط حمله تیمش را تقویت کند و به همین دلیل چشم به انتقال مهدی طارمی از پورتو دارد.»

سیمونه اینزاگی اینتر را با روش ۲- ۵- ۳ به زمین می‌فرستد و به همین دلیل نیاز به مهاجم دومی بعد از لائتارو مارتینز دارد. همین مسأله باعث شده تا نراتزوری سراغ جذب مهدی طارمی برود و برای این انتقال پیشقدم شود. در آخرین پیشنهاد، اینترمیلان مبلغ خود را تا ۲۵ میلیون یورو افزایش داده اما پورتو ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد و از خواسته خود کوتاه هم نمی‌آید.

پورتو از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی چندین پیشنهاد را به دلیل اختلاف مالی رد کرده و این بار هم با اینترمیلان بر سر ۵ میلیون یورو اختلاف دارد. اختلافی که می‌شود به توافق ختم شود و طرفین روی مبلغی در حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیون یورو به تفاهم برسند. اگر اینتر ظرف روزهای آینده نتواند با پورتو برای انتقال طارمی توافق کند، سراغ آرناتوویچ از بولونیا خواهد رفت؛ مهاجمی که در جوانی هم پیراهن اسنتر را بر تن داشته و البته سابقه بازی در بوندس‌لیگا را نیز در کارنامه دارد.

یک سایت ایتالیایی نیز در مورد انتقال طارمی به اینترمیلان نوشت: «طارمی یک بازیکن فداکار برای تیم است و می‌تواند در کنار لائوتارو زوج موفقی را در اینتر تشکیل بدهد. او استاد گلزنی است و با شرایط مختلف خود را وفق می‌دهد. بنابراین حضور او می‌تواند هم به اینتر در سری آ کمک کند و هم در لیگ قهرمانان اروپا./خطرنگار

نظرات بسته شده است.