از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 100132

173 بازدید

بیرانوند «حجاب» بدبختی‌های آبی‌پوشان شهرام اصغری به‌گزارش خطرنگار شهرام اصغری طی مطلبی نوشت: متأسفانه چند سالیست که برخی تصمیمات مدیریتی که برای باشگاه استقلال اتخاذ می‌شود یا نسخه‌هایی که برای آبی‌پوشان پایتخت تجویز می‌شود، باعث تحقیر و سرخوردگی میلیون‌ها هوادار این تیم می‌شود که معلوم نیست این مسائل از کجا نشأت می‌گیرد که تمامی ندارد! […]

بیرانوند «حجاب» بدبختی‌های آبی‌پوشان

شهرام اصغری

به‌گزارش خطرنگار شهرام اصغری طی مطلبی نوشت: متأسفانه چند سالیست که برخی تصمیمات مدیریتی که برای باشگاه استقلال اتخاذ می‌شود یا نسخه‌هایی که برای آبی‌پوشان پایتخت تجویز می‌شود، باعث تحقیر و سرخوردگی میلیون‌ها هوادار این تیم می‌شود که معلوم نیست این مسائل از کجا نشأت می‌گیرد که تمامی ندارد!

معلوم نیست چرا مدیران وزارت ورزش و حتی سکان‌داران دولت نمی‌توانند یک مدیرعامل یا مربی برای این تیم محبوب انتخاب کنند که حداقل سه-چهار سال دوام بیاورد و پرونده‌ها و عملکردها تا این حد در سایه و غبار ثبت نشود و برخی مسائل به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود!

مگر استقلال چه دارد که باید هرساله مسئولان وزارت ورزش و … خودشان آن را شخم بزنند و همه‌چیز را برهم بزنند؟! در طول این چند سال از سلطانی‌فر گرفته تا سیدرضا افتخاری، آجورلو و… که معلوم نشد با چه نقشه‌هایی برای آینده استقلال فکر و ایده! دادند و چرا برخی ناگهان آمدند و زود رفتند؟! از مشکلاتی که برای حاج‌آقا فتح‌الله‌زاده هم درست کردند، همگی خبر داریم.

در آستانه مسابقات فصل اخیر هم اوضاع آبی‌پوشان به‌شدت قمر در عقرب است و با اینکه رقیب آنها با بازیکنان دلخواه و مدعی قرارداد می‌بندد اما، به‌نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند  به‌صورت سیستماتیک به استقلال ضربه بزنند و پس از ایفای نقش خود صحنه را ترک کنند.

اصلاً معلوم نشد چرا در میان انبوه مشکلات استقلال برخی استادان حوزه تبلیغات و دلالی! بیرانوند را به استقلال چسباندند و بعد از آن استعفای مدیران استقلال و دوباره بحران مدیریتی و شخم زدن و زیر و رو کردن ساختارهای این تیم محبوب اتفاق افتاد!

آقایان محترم! از جان استقلال چه می‌خواهید؟

چرا در پرسپولیس مربیان می‌توانند چند سال پشت‌سر هم کار کنند و برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشند اما در استقلال ماجرا برعکس است و این تیم باید هر ساله مربی عوض کند و زلزله به جان هیأت مدیره‌اش بیفتد! آخر برای چه؟

آیا شما درک و احساس ندارید و حال هواداران را نمی‌فهمید؟!

استقلال در میان انبوه مشکلات مدیریتی، بی‌پولی و از دست رفتن فرصت طلایی نقل و انتقالات و ناامیدی و جدایی بازیکنان دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و آقایان هنوز هم از فیلم و نمایش بیرانوند برای استقلالی‌ها حرف می‌زنند و انگار استقلال هیچ مشکل و بدبختی دیگری جز جذب بیرانوند ندارد! انگار بیرانوند به «حجاب» آبی‌پوشان تبدیل شده که آقایان سایر مصیبت‌های این تیم را نمی‌بینند و در رسانه‌ها همچنان در مورد آمدن یا نیامدن بیرانوند به استقلال بحث می‌کنند و نظر فلسفی می‌دهند!

با این مسائل چشم روی هم بگذاریم دربی از راه می‌رسد و باید آبی‌پوشان به مصاف تیمی بروند که چند سالیست به‌نظر می‌رسد به‌صورت سیستماتیک هم حمایت می‌شود و هم اینکه رقیبانشان با زلزله‌های مصنوعی اما هدفمند متلاشی می‌شوند و تا آخر سر هواداران یک تیم در خیابان‌ها بوق بزنند و پز قهرمانی بدهند!

بس کنید این بازی‌ها را که دست‌های آلوده برخی برای همه رو شده است و دست از این کارها بردارید و بگذارید استقلال با نکونام جوان جان بگیرد. اگر مدیر و دلسوز هستید فضای ورزش را برای رقابتی عادلانه فراهم سازید نه اینکه خودتان با تصمیمات عجیب و غریبتان عامل تحقیر و تحقیر استقلال و استقلالی‌ها باشید! لطفاً بس کنید این کارها را../پایان

خطرنگار

نظرات بسته شده است.