از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43716

274 بازدید

حسام شیرازه محبت شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به اینکه امروز چهارمین دیدار مردمی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: ثبت نام کنندگان بر اساس اولویت و زمان بندی به این دیدارها دعوت می شوند.وی افزود: دیدارهای مردمی استاندار آذربایجان غربی هر ماه یکبار برگزار می شود و […]

حسام شیرازه محبت شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به اینکه امروز چهارمین دیدار مردمی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: ثبت نام کنندگان بر اساس اولویت و زمان بندی به این دیدارها دعوت می شوند.
وی افزود: دیدارهای مردمی استاندار آذربایجان غربی هر ماه یکبار برگزار می شود و متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه ۱۱۱ در این دیدارها حضور یابند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ امکان پیوند ۲ سویه بین مردم و دولت مردان را فراهم کرده است و مردم این استان می توانند از هر گوشه استان با تماس تلفنی مسائل، مشکلات و پیشنهاد خود را با استاندار آذربایجان غربی در میان بگذارند.
وی افزود: حضور مدیران کل ستادی در کنار استاندار نیز بر اساس مشکلات درج شده در سامانه ۱۱۱ مشخص می شود و در دیدار روز جاری مدیران کل جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، بهزیستی، راه و شهرسازی حضور داشتند و به مشکلات مردمی در این حوزه ها رسیدگی کردند.
شیرازه محبت ادامه داد: این مشکلات توسط دفتر بازرسی استانداری آذربایجان غربی به طور جدی پیگیری و سپس نتایج حاصله به استاندار آذربایجان غربی گزارش می شود.
به گزارش خطرنگار، برقراری ارتباط ۲ سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است؛ اگرچه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات، کانال های ارتباطی متنوع و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است.
مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشور تحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد کرده که افتتاح پروژه ملی سامد ۱۱۱ جزو آنهاست.
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور این سامانه تلفنی است که همه آحاد ملت می توانند ایده ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت ها و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.
در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.
در دولت تدبیر و امید با راه اندازی سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشکلات، انتقادها، پیشنهادها و نظرات خود را به کارشناسان حاضر اعلام می کنند و تمامی آنها به دست مسوولان می رسد تا زمینه برطرف شدن این مشکلات و اجرای نظرات در صورت امکان فراهم شود.
۸۱۳۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


دیدار مردمی


استاندار


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.