از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72667

149 بازدید

عبدالامیر خطیب زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مسابقات سریع شطرنج قهرمانی کشور با حضور ۱۱۰ شطرنج باز از ۱۲ استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان در اهواز برگزار شد. وی افزود: در پایان این رقابت ها وحید خالصی با ۸٫۵ امتیاز از زنجان به مقام اول دست […]

عبدالامیر خطیب زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مسابقات سریع شطرنج قهرمانی کشور با حضور ۱۱۰ شطرنج باز از ۱۲ استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان در اهواز برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت ها وحید خالصی با ۸٫۵ امتیاز از زنجان به مقام اول دست یافت و سعید بنی رشید و محمود قاری زاده به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز از آبادان و اهواز مقام های دوم و سوم را تصاحب کردند.
رییس هیات شطرنج خوزستان افزود: متین افشانی و سینا موحد از اهواز و سیامک داوودی از ایذه به ترتیب عنوان ها چهارم تا ششم این مسابقات را کسب کردند.
وی ایجاد رقابت سالم در بین بازیکنان و تشویق جوانان و شطرنج بازان به سمت فضاهای ورزشی را از عمده اهداف این مسابقات دانست و افزود: ایجاد فرصت اخذ ریتینگ استاندارد برای عموم بازیکنان فاقد ریتینگ و شناسایی استعدادهای استان و برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی آنها از دیگر اهداف برگزاری این رقابت ها است.
خطیب زاده با اشاره به اینکه مسابقات در ۹ دور به روش سوییسی در بخش آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد برگزار می شود گفت: جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال بود؛ همچنین به نفرات چهارم تا ششم و نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا شد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها در پنج رده سنی مختلف برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان حاضر در این رقابت ها در رده های سنی زیر هشت سال، زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴سال و بالای ۵۰ سال هستند.
۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


مسابقات شطرنج


قهرمانی کشور


اهواز

نظرات بسته شده است.