از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56397

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، از شینهوا، ‘ما جائو شو’ روز پنجشنبه در سازمان ملل افزود: شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه شماره ۲۳۳۴ خواستار آن شده است که ‘تل آویو’ به برنامه های ساخت شهرک های یهودی نشین پایان دهد.وی تاکید کرد: بر اساس این قطعنامه همزمان با پایان دادن به هر گونه فعالیت غیرقانونی اسراییل […]

به گزارش خطرنگار، از شینهوا، ‘ما جائو شو’ روز پنجشنبه در سازمان ملل افزود: شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه شماره ۲۳۳۴ خواستار آن شده است که ‘تل آویو’ به برنامه های ساخت شهرک های یهودی نشین پایان دهد.
وی تاکید کرد: بر اساس این قطعنامه همزمان با پایان دادن به هر گونه فعالیت غیرقانونی اسراییل در سرزمین های اشغالی، این رژیم باید از تخریب اموال فلسطینیان خودداری کند و حقوق آنها را به رسمیت بشناسد.
‘ما’ پیشنهاد کرد چین از برگزاری یک همایش بین المللی جدید برای رسیدگی به حق و حقوق فلسطینیان و رسیدگی به چالش های خاورمیانه و برای پیشبرد گفت و گوها در این منطقه حمایت می کند.
سفیر چین در سازمان ملل گفت که پکن پشتیبان استقلال فلسطین و ایجاد کشور مستقل فلسطین با مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی و با پایتخت بیت المقدس شرقی است.
وی تصریح کرد که چین به کمک های مالی به فلسطین ادامه خواهد داد و برای همین منظور ۲ میلیون دلار کمک دیگر در اختیار نهادهای ذی ربط امور پناهجویان فلسطینی در سازمان ملل قرار می دهد.
به گفته سفیر چین در سازمان ملل این کشور خواستار گسترش همکاری های کشورهای دیگر جامعه بین المللی برای حل و فصل مساله خاورمیانه است.
آساق**۲۳۱**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*


سیاسی


چین


خاورمیانه


فلسطین

نظرات بسته شده است.