از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36004

136 بازدید

مسعود جمیلی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این شرکت های متخلف به کمیسیون ماده ۱۱و ۱۲معرفی شدند.وی ادامه داد: قیمت های حمل محصولات به صورت روزانه و با توجه به عرضه و تقاضا توسط انجمن های صنفی تعیین می شود که حوزه حمل ونقل اداره کل با نظارت بر این […]

مسعود جمیلی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این شرکت های متخلف به کمیسیون ماده ۱۱و ۱۲معرفی شدند.
وی ادامه داد: قیمت های حمل محصولات به صورت روزانه و با توجه به عرضه و تقاضا توسط انجمن های صنفی تعیین می شود که حوزه حمل ونقل اداره کل با نظارت بر این روند با شرکت های متخلف برخورد می کند.
وی با بیان اینکه ۱۰۶شرکت حمل ونقل کالا در جنوب استان کرمان فعال است، اظهار کرد: با حضور کارشناسان حوزه حمل ونقل به ویژه در زمان اوج حمل ونقل بار، بازرسی های محسوس و نامحسوس کنترل اسناد حمل و نقلی از شرکت ها و از طریق سامانه منظم انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان تصریح کرد: فصل حمل بار در جنوب استان کرمان چهار ماه است که در این فصل از سال روزانه یکهزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون حامل بار محصولات کشاورزی از حوزه جنوب استان کرمان به مقاصد فروش و مصرف ارسال می شود.
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را تحت پوشش دارد.
۷۴۵۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


حمل و نقل


تعطیل


جیرفت

نظرات بسته شده است.