از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79736

123 بازدید

محمد حسینی روز سه شنبه به خبرنگار سیاسی خطرنگار، گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸، هیچ گونه افزایش یا درآمدی مبنی بر افزایش حامل های انرژی به ویژه در مورد بنزین نداریم، فقط در مورد نفت و گاز یا گازوئیل ۲۰درصد اضافه از سوی دولت پیش بینی شده که کمیسیون تلفیق نیز آن را مصوب […]

محمد حسینی روز سه شنبه به خبرنگار سیاسی خطرنگار، گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸، هیچ گونه افزایش یا درآمدی مبنی بر افزایش حامل های انرژی به ویژه در مورد بنزین نداریم، فقط در مورد نفت و گاز یا گازوئیل ۲۰درصد اضافه از سوی دولت پیش بینی شده که کمیسیون تلفیق نیز آن را مصوب کرده است.
وی گفت: به استناد قانون برنامه دولت اجازه دارد که قیمت حامل های انرژی را افزایش یا کاهش دهد ولی اینکه منابع آن را در چه بخشی به مصرف برساند، طبق قانون هدفمندی، می تواند اینکار را انجام دهد و اگر دولت تصمیم گرفت که این منابع را در جای دیگری مصرف کند، مجوز این کار را از مجلس شورای اسلامی خواهد گرفت.
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه ۹۸ در خصوص بنزین هیچ پیشنهادی نداده است و در کمیسیون موضوعی که در خصوص تصویب افزایش قیمت حامل های انرژی مشاهده نمی کنیم.
حسینی گفت: باید مننتظر بمانیم که در بررسی لایحه بودجه۹۸ در صحن علنی، مجلس شورای اسلامی چه تصمیمی در خصوص نرخ حامل های انرژی اتخاذ می کند.
وی بار دیگر یادآور شد: برای سال آینده تا به امروز مصوبه ای در خصوص افزایش نرخ حامل های انرژی به ویژه بنزین نداشته ایم و در لایحه دولت نیز درصدی مبنی بر افزایش بنزین و دیگر حامل های انرژی پیش بینی نشده است.
به گزارش خطرنگار، رییس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۸ را روز چهارم دی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور از روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
**سیام**۳۰۵۰**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


بودجه ۹۸


قیمت بنزین و حامل های انرژی


مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸

نظرات بسته شده است.