از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75486

78 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس شورای اسلامی ماده ۶ طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را با ۱۵۹ رای موافق، ۱۳ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر تصویب کردند.نمایندگان در ماده ۶ […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس شورای اسلامی ماده ۶ طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را با ۱۵۹ رای موافق، ۱۳ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر تصویب کردند.
نمایندگان در ماده ۶ این طرح تصویب کردند در روستاها و مناطقی که امکان ارائه خدمات آموزشی وجود ندارد وزارت آموزش و پرروش مکلف است وسیله ایاب و ذهاب را تا نزدیک ترین محل آموزشی مربوطه به صورت رایگان تامین کند.
نمایندگان ماده ۷ این طرح را برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش ارجاع دادند. در این ماده آمده است: وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به تغییر رشته افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از خماتی به آموزشی اقدام کند.

**مسوولان فکری به حال وضعیت آب استان یزد کنند
محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به اصول ۴۵ و ۴۸ قانون اساسی، گفت: استان یزد با خشکسالی مواجه است و آب این استان قطع شده است.
وی افزود: ۵۰ سال است که سنگ از استان یزد خارج می شود، اگر یک صدم ارزش سنگی که در این استان استخراج می شود را به ما آب می دادند، مشکل این استان حل می شد.
وی از مسوولان خواست فکری به حال مشکلات آب استان یزد کنند.
سیام**۹۱۲۱ **۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


آب یزد


مناطق محروم

نظرات بسته شده است.