از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54386

100 بازدید

به گزارش خطرنگار، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قزوین روز شنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت:این کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین و انتشارات صریر چاپ شده و مجموعه ای از خاطرات زنان امدادگر استان قزوین است که به شیوه رمان به رشته […]

به گزارش خطرنگار، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قزوین روز شنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت:این کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین و انتشارات صریر چاپ شده و مجموعه ای از خاطرات زنان امدادگر استان قزوین است که به شیوه رمان به رشته تحریر درآمده است.
مهدی طاهرخانی افزود: کتاب به قول پروانه در حاشیه همایش صیانت از خانواده که در راستای ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب بر اساس آموزه‌های دینی، تجلی زیبایی‌های معنوی و حفظ تحکیم بنیان خانواده در محوطه شهرداری تاکستان برگزار شد؛ رونمایی شد.
وی اضافه کرد: کتاب به قول پروانه خاطرات امدادگر طاهره طاهریها است که به قلم رقیه رجبی نویسنده قزوینی نوشته شده است.
طاهرخانی ادامه داد:در جلدهای قبلی این مجموعه کتاب خاطره‌های زهرا همافر، مریم قزوینی، شهربانو چگینی، کبری چگینی، محبوبه ربانی‌ها و رقیه صفری به نگارش درآمده است.
وی، تالیف مجموعه کتاب‌هایی با درون‌مایه و موضوع یکسان را از جمله رویکردهای فرهنگی بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در همین راستا، از هر مؤلف یا نویسنده بومی که دغدغه کار ادبی در حوزه دفاع مقدس داشته باشد، برای چاپ کتاب حمایت می‌کنیم.
کتاب های بوسه بر غبار نوشته مهدی مردانی ، روز شمار دفاع مقدس از روح الله شریفی، فریاد زیرآب از لیلا روح انگیز قزوینی، نیستان نوشته کامبیز فتحی لوشانی، گزیده نامه های دفاع مقدس و ستارگان آسمان نوشته محمد فلاح صفری از جمله کتاب ها در حوزه دفاع مقدس هستند که طی سال جاری چاپ شده اند.
۷۳۸۸/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس


کتاب


رونمایی

نظرات بسته شده است.