از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33851

158 بازدید

ناصر ایزدفر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با تبریک روز جهانی هنرهای نمایشی ( تئاتر) افزود: در استان قزوین تنها یک سالن علامه رفیعی برای نمایش و تمرین وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولان برای رفع این کمبود اقدام شود.وی با بیان اینکه تئاتر قزوین سال ۹۶ را پربار […]

ناصر ایزدفر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با تبریک روز جهانی هنرهای نمایشی ( تئاتر) افزود: در استان قزوین تنها یک سالن علامه رفیعی برای نمایش و تمرین وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولان برای رفع این کمبود اقدام شود.
وی با بیان اینکه تئاتر قزوین سال ۹۶ را پربار به پایان برد ادامه داد: تجهیز ۲ پلاتو تمرینی در تاکستان و محمدیه، راه اندازی ۲ موسسه تک منظوره تئاتر،راه اندازی چهار سایت خرید بلیط، برگزاری چهار همایش و جشنواره، برگزاری ۲۲ نمایش صحنه ای ، ۶ نمایش کودک و نوجوان، سه نمایش خیابانی ، یک نمایش عروسکی و یک نمایش مذهبی از جمله فعالیت های سال گذشته در استان قزوین بوده اند.
وی افزود: برگزاری چندین کارگاه ( ورکشاپ) آموزشی ، هشت کارگاه تخصصی و برگزاری نمایشگاه از صحنه تا قاب از جمله دستاوردهای یکساله انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین در سال گذشته بوده است.
۲۷ مارس که در سال جاری برابر با هفتم فرودین است، به پیشنهاد انستیتو بین‌المللی تئاتر به عنوان روز جهانی تئاتر نامیده شده است.
۶۱۰۱/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر


هنرهای نمایشی


استان قزوین

نظرات بسته شده است.