از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33216

125 بازدید

دکتر امیر کاظمی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در ایام نوروز روزانه بازدیدهای بیمارستانی و درمانگاهی در حداقل ۲ شیفت از شبانه روز توسط بازرسان حوزه درمان انجام خواهد شد و به صورت مستمر بیمارستان ها نیز چندین مرتبه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.وی اضافه کرد: این نظارت ها […]

دکتر امیر کاظمی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در ایام نوروز روزانه بازدیدهای بیمارستانی و درمانگاهی در حداقل ۲ شیفت از شبانه روز توسط بازرسان حوزه درمان انجام خواهد شد و به صورت مستمر بیمارستان ها نیز چندین مرتبه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: این نظارت ها با محوریت بررسی استفاده از ظرفیت های درمانی مراکز بیمارستانی و درمانگاهی در درمان و پذیرش بیماران بوده و در آن مواردی مانند وضعیت حضور فعال پزشکان و سایر کادر درمانی، تعیین تکلیف به موقع بیماران، وضعیت تجهیزات پزشکی اصلی و حیاتی مراکز، تعرفه های دریافتی از مراجعین و بررسی میزان رضایتمندی بیماران از مراکز درمانی استان بررسی می شود.
کاظمی فر بر پیگیری وضعیت مادران پرخطر در ایام نوروز توسط بازرسان نیز تاکید کرد و ادامه داد: وضعیت سطح خدمات درمانی و نظارت بر آنها به گونه ای برنامه ریزی شده است که خللی در فرآیند درمان و رسیدگی به وضعیت بیماران و مراجعان در ایام نوروز ۹۷ ایجاد نشود.
وی همچنین گفت: رسیدگی به بیماران در معرض سکته های قلبی و مغزی، فرآیندهای تعریف شده تشخیصی و درمانی آنان نیز در ایام نوروز به قوت خود و طبق روال مصوب، پابرجا است.
این مسئول افزود: شهروندان و مراجعان در صورت مراجعه به مراکز درمانی استان قزوین و عدم دریافت خدمات مناسب و یا نارضایتی از خدمات درمانی، می توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را برای پیگیری اعلام کنند.
کشیک های نوروزی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ابتدای روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ آغاز شده و تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ به فعالیت خود ادامه می دهند.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهداشت و درمان


علوم پزشکی


نوروز۹۷

نظرات بسته شده است.