از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12516

133 بازدید

به گزارش بامداد شنبه خطرنگار، به نقل از فلسطینی «معا»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت :بر اساس اطلاعات دریافتی شماری از افراد در پی استنشاق نوعی گاز ناشناخته راهی بیمارستان شدند. وی افزود: به نظر می رسد نظامیان صهیونیست در رویارویی های اخیر با تظاهرکنندگان فلسطینی از نوعی گاز جدید استفاده کرده اند.بر اساس اعلام […]

به گزارش بامداد شنبه خطرنگار، به نقل از فلسطینی «معا»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت :بر اساس اطلاعات دریافتی شماری از افراد در پی استنشاق نوعی گاز ناشناخته راهی بیمارستان شدند.
وی افزود: به نظر می رسد نظامیان صهیونیست در رویارویی های اخیر با تظاهرکنندگان فلسطینی از نوعی گاز جدید استفاده کرده اند.
بر اساس اعلام رسانه های خبری در پی درگیری های شدید روز جمعه میان ارتش رژیم صیهونیستی و تظاهرکنندگان در نوار غزه، ۲ فلسطینی شهید و حدود ۱۵۰ نفر زخمی شدند.
روز گذشته همچنین در سومین جمعه خشم و اعتراض فلسطینیان به اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درشناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، صدها نفر در کرانه باختری و نواز غزه بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار آسیب شدند.
تظاهرات فلسطینیان در حالی است که اخیرا قطعنامه ای در مجمع عمومی سازمان ملل علیه تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با رای ۱۲۸ کشور به تصویب رسید. ۹ کشور به این قطعنامه رای منفی دادند و ۳۵ کشور نیز از رای دادن خودداری کردند.
شبد**۱۴۸۰**۱۰۱۰
مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*


سیاسی


قدس ۹۶


تظاهرکنندگان فلسطینی


گاز سمی

نظرات بسته شده است.