از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91783

41 بازدید

حسام نوحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به توقف توزیع گوشت در شهرستان اظهار داشت: از تاریخ ۲۱ اسفند ماه توزیع گوشت در این شهرستان به دلیل عدم دسترسی فروشگاهها به سامانه توزیع سراسری متوقف شده است و در حال پی گیری برای از سرگیری توزیع گرم و […]

حسام نوحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به توقف توزیع گوشت در شهرستان اظهار داشت: از تاریخ ۲۱ اسفند ماه توزیع گوشت در این شهرستان به دلیل عدم دسترسی فروشگاهها به سامانه توزیع سراسری متوقف شده است و در حال پی گیری برای از سرگیری توزیع گرم و منجمد طی هفته آینده در سال جدید هستیم.
عضو کمیته نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس با اشاره به رضایت ۸۵ درصد خریداران از وضعیت رفاهی، امنیتی و برخورد مناسب فروشندگان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بهار امسال شکایتی در خصوص گرانفروشی و برخورد نامناسب نداشتیم و استقرار نیروهای انتظامی و آتش نشانی و تامین نمازخانه، سرویس بهداشتی و غرفه های مواد خوراکی و حضور مستمر بازرسان بخشی از تدارکات این کمیته به منظور رفاه شهروندان بود.
مدیر نمایشگاه بهاره سال ۹۷ پردیس گفت: در نمایشگاه بهاره امسال شهر پردیس ۲۰۷ غرفه در سه سالن برپا شد که ۱۰ غرفه به زنان سرپرست خانوار از سوی فرمانداری و ۳ غرفه به بانوان از سوی کمیته امداد به رایگان واگذار شد.
علی قربانی افزود: همزمانی برپایی این نمایشگاه با سه شنبه بازار شهر پردیس یکی از مشکلات غرفه داران بود و این مشکل به دلیل عدم هماهنگی بین اداره اصناف، شهرداری و کسبه سه شنبه بازار ایجاد شد.
وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی طی روزهای برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: بارش برف و باران و برودت هوا و مشکل اقتصادی مردم را می توان از دلایل اصلی کاهش مراجعه شهروندان به غرفه های نمایشگاهی و عدم رضایت غرفه داران از فروش امسال دانست.
مدیر نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس گفت: فروشندگان سه شنبه بازار بهتر است زیر نظر اتاق اصناف شهرستان پروانه سیار گرفته و ساماندهی شوند.
شهرستان پردیس با جمعیت ۲۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


شکر و برنج تنظیم بازار


شهرستان پردیس

نظرات بسته شده است.