از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63543

115 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز شنبه در نشست خبری افزود: دشمنان با تنگناهای اقتصادی و تحریم ها درصدد هستند که نظام اسلامی را از پای دربیاورند.وی ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران ، دشمنان را ناکام خواهد گذاشت .دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز شنبه در نشست خبری افزود: دشمنان با تنگناهای اقتصادی و تحریم ها درصدد هستند که نظام اسلامی را از پای دربیاورند.
وی ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران ، دشمنان را ناکام خواهد گذاشت .
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز اضافه کرد: درک درست موقعیت و وظیفه شناسی مسئولان در ناکامی توطئه های دشمنان تاثیر گذار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: امسال که انقلاب اسلامی وارد چهلمین سالگرد پیروزی خود می شود و باید جشن انقلاب را با شکوه برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمنان سرمایه کلانی برای مقابله با نظام اسلامی به میدان آورده اند.
وی یادآورشد: دشمنان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بودجه برای مقابله با جمهوری اسلامی اختصاص داده اند که علاوه براین بودجه رسمی هزینه های غیررسمی نیز ازسوی دشمنان برنامه ریزی شده است.
روحی یزدی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان توان رویا رویی نظامی با ایران اسلامی ندارند و به حربه های دیگری روی آورده اند.
وی در ادامه به تشکیل ستادهای چهل سالگی انقلاب اسلامی دراستان ها پرداخت و افزود: این ستادها با عضویت دستگاه های اجرایی فعالیت ویژه ای را آغاز کرده اند.
وی گفت: ۱۴کارگروه به عنوان زیر مجموعه ستاد مذکور فعالیت می کنند و اعضای کارگروه ها مشخص شده اند.
روحی یزدی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف مقابله با حربه های مختلف دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی از اهداف ویژه این ستاد به شمارمی رود.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


جنگ اقتصادی


دشمنان


نظام اسلامی

نظرات بسته شده است.