از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 38469

172 بازدید

به گزارش خطرنگار، پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ‘احمد جمیل عقل’ جوان ۲۵ فلسطینی که امروز از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در منطقه ابو صفیه در شمال نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.در چهارمین […]

به گزارش خطرنگار، پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ‘احمد جمیل عقل’ جوان ۲۵ فلسطینی که امروز از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در منطقه ابو صفیه در شمال نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
در چهارمین جمعه ‘راهپیمایی بزرگ بازگشت’ صدها فلسطینی از ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه) حرکت به سمت اردوگاه‌های بازگشت واقع در شرق نوار غزه را آغاز کردند. هدف این تظاهرات تاکید بر خواست فلسطینیان برای بازگشت به اراضی فلسطینی است.
امروز مردان و زنان و کودکان فلسطینی بدون اعتنا به تهدیدات ارتش رژیم صهیونیستی درنزدیکی دیوار حائل با سرزمین های اشغالی تظاهرات مسالمت آمیز برپا کردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات کنندگان فلسطینی را با گلوله و گاز اشک آور مورد حمله قرار داده اند.
شمار شهدای تظاهرات بازگشت تا این لحظه به ۳۶ نفر افزایش یافت. تاکنون بیش از چهار هزار نفر هم در این راهپیمایی های مسالمت آمیز زخمی شده اند که حال بیش از ۱۰۰ نفر از آنها وخیم است.
خاورم**۹۳۶۶**

انتهای پیام /*


سیاسی


فلسطین


نوارغزه


احمد نبیل ابو عقل

نظرات بسته شده است.