از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36242

92 بازدید

به گزارش بامداد سه شنبه خطرنگار، «برنی سندرز» سناتور ارشد ایالت ورمونت آمریکا اعلام کرد که به مایک پمپئو گزینه ترامپ برای تصدی وزارت خارجه این کشور رای اعتماد نخواهد داد.پمپئو قرار است سه شنبه شب در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا شرکت کرده و مورد ارزیابی اعضای این کمیته قرار گیرد.سندرز در […]

به گزارش بامداد سه شنبه خطرنگار، «برنی سندرز» سناتور ارشد ایالت ورمونت آمریکا اعلام کرد که به مایک پمپئو گزینه ترامپ برای تصدی وزارت خارجه این کشور رای اعتماد نخواهد داد.
پمپئو قرار است سه شنبه شب در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا شرکت کرده و مورد ارزیابی اعضای این کمیته قرار گیرد.
سندرز در پیامی توئیتری ضمن اشاره به حمایت پمپئو از کاربرد شکنجه، نوشت که او با افراطیان اسلام ستیز ارتباط دیرینه ای دارد.
وی با بیان اینکه نگاه جنگ طلبانه پمپئو به ایران و کره شمالی ممکن است منجر به جنگ فاجعه بار دیگری شود، افزود: من به او رای مخالف خواهم داد.
مایک پمپئو رئیس پیشین سازمان سیا، پس از اخراج ناگهانی رکس تیلرسون از وزارت خارجه آمریکا، از سوی ترامپ برای تصدی این مقام انتخاب شد.
«باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفته است که حتی در صورت رای نیاوردن پمپئو در این کمیته، رای گیری در صحن علنی سنا را برگزار خواهند کرد.
جمهوریخواهان تنها با یک کرسی اضافه اکثریت کمیته روابط خارجی سنا را در اختیار دارند و با وجود نظر منفی «رند پاول» عضو جمهوریخواه این کمیته درباره پمپئو، او با شرایط سختی برای تایید شدن روبرو است.
شبد**۹۴۱۶**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


برنی سندرز


مجلس سنای آمریکا


مایک پمپئو

نظرات بسته شده است.