از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93858

297 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های دومین نماز جمعه سال ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود : رونق تولید در اصل تداوم بخش اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسوولان باید به این دو مولفه توجه جدی داشته باشند.به گفته وی، برای رفع […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های دومین نماز جمعه سال ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود : رونق تولید در اصل تداوم بخش اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسوولان باید به این دو مولفه توجه جدی داشته باشند.
به گفته وی، برای رفع مشکلات اقتصادی مورد نظر رهبر انقلاب باید به توان تولیدی کشور توجه کرد چرا که نمی توان برای بهبود وضعیت اقتصادی دست به دامن خارجی ها شد.
وی تصریح کرد:رفع مشکلات اقتصادی این نیست که کاسه گدایی به دست گرفت و از خارجی ها کمک گرفت ، چرا که آمریکایی به عنوان گرگ های جهان خوار مطرح هستند و کمک خواستند از آنها مساوی با بندگی و بردگی است.
خطیب موقت جمعه شهرکرد تاکید کرد: در گذشته شاهان ایرانی از جمله قاجار و پهلوی دست به دامن خارجی ها شدند و با این ضعف خود بخشی از خاک ایران را به دشمنان دادند.
به گفته وی، راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است، حالا این تولید به هر شکلی که می شود انجام بگیرد و هر کسی هر چیز که از دستش بر می آید برای رونق تولید باید انجام بدهد.
فاطمی یادآور شد: جامعه ایرانی یک جامعه تولیدکننده است و در همین روستاهای چهارمحال و بختیاری تولید نقش مهمی دارد و هر کس با کشاورزی و دامپروری در تولید نقش آفرین است اما اکنون دیگر از آن دامپروری ها بزرگ در استان که با کوچ همراه بود خبری نیست.
وی تاکید کرد : نباید کشور در وضعیتی قرار بگیرد که بخواهد گوشت وارد کند، چرا که ایران خود یکی از تولید کنندگان گوشت در منطقه است و حتی چهارمحال و بختیاری از قدیم قطب دامپروری بوده است.
فاطمی ، یکی از مشکلات پیش روی تولید کنندگان را قوانین دست و پا گیر عنوان کرد و گفت : برای حمایت از تولید کنندگان باید این قوانین رفع و مرتفع شود و از سوی دیگر باید تولید کنندگان گوشت سفید و مرغداری و شیلات حمایت شوند.
خطیب موقت جمعه شهرکرد ، با بیان اینکه عده ای نقش دشمن را خواسته یا ناخواسته دنبال می کنند، گفت : عده ای از دلالان دام سبک را از دامدار با قیمت پایین می خرند و آن را به استانهای دیگر با خارج از کشور می برند که در این زمینه دستگاه قضا با جدیت برخورد می کند.
وی با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر در کشور و استان از حمایت مردم برای یاری رساندن به سیلزدگان کشور تقدیر و قدردانی کرد.
فاطمی دوازدهم فروردین ماه روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت : امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری و درایت مقام معظم رهبری و تکیه بر توان جوانان در اوج اقتدار است.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


عبادی سیاسی


نماز جمعه


شهرکرد

نظرات بسته شده است.