از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93733

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز تهران در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال نشاط اجتماهی هستیم که رضایتمندی درونی را برای مردم به دنبال داشته باشد.وی با اشاره به بازدید خود از نوروزگاهها و نیز گفت وگو با شهروندان یادآورشد: با اجرای برنامه نوروزگاه ها می […]

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز تهران در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال نشاط اجتماهی هستیم که رضایتمندی درونی را برای مردم به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به بازدید خود از نوروزگاهها و نیز گفت وگو با شهروندان یادآورشد: با اجرای برنامه نوروزگاه ها می شد این رضایتمندی را در تک تک شهروندان مشاهده کرد.
محسنی بندپی اظهارداشت: باید این شادابی و رضایتمندی به وجود آمده در شهروندان را گسترش دهیم و ظرفیت ها را در این زمینه شناسایی کنیم.
استاندار تهران گفت: آنچه در نوروزگاه مشاهده کردیم نشان دهنده ظرفیت های فرهنگی, هنری, کارآفرینی و ورزشی کشور بود که در معرض نمایش قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز چنین برنامه ای بود اما امسال شرایط متفاوت تری داشت, مورد استقبال قرار گرفت و تغییراتی نیز در عرصه استفاده از این ظرفیت ها ایجاد شده بود و می توان این برنامه را در دیگر نقاط مختلف شهر هم مشاهده کرد.
محسنی بندپی ادامه داد: چنین برنامه هایی علاوه بر ایجاد رضایتمندی در میان شهروندان تهران, موجب جذب گردشگر هم می شود.
استاندار تهران اضافه کرد: پیش از نوروز تمامی شهرداران این استان را مکلف به مناسب سازی مبلمان و فراهم سازی زمینه شادی و نشاط شهروندان در سطح شهرها کرده ایم.
به گزارش خطرنگار، در این برنامه بازدید مسئولان شهری ازجمله معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و نیز برخی نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند.
نوروزگاه ها برای دومین سال است که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پایتخت طی ایام نوروز با برنامه های مختلف فرهنگی واجتماعی به استقبال شهروندان و گردشگران می رود.
تعداد نوروزگاه ها سال گذشته محدود بود اما امسال ضمن افزایش تعداد آنها به ۴۰ نوروزگاه کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی آنها نیز دستخوش تغییراتی بوده است.

تهرام/۳۰۰۱/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروزگاه


استاندار تهران


شهرداری

نظرات بسته شده است.