از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93702

113 بازدید

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، از وزارت ورزش و جوانان، «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه گفت: از لحظات اولیه این حادثه در استان های گلستان، مازندران، فارس و دیگر نقاط سیل زده، تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران به صورت خودجوش به مناطق رفته و در کنار سایر نیروهای […]

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، از وزارت ورزش و جوانان، «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه گفت: از لحظات اولیه این حادثه در استان های گلستان، مازندران، فارس و دیگر نقاط سیل زده، تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران به صورت خودجوش به مناطق رفته و در کنار سایر نیروهای امدادی و هلال احمر برای کمک به مردم حضور پیدا کردند.
وی گفت: با دستور«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه ستادی تشکیل شد و فدراسیون‌ها کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب سازمان هلال احمر واریز کردند و تمام اماکن ورزشی در مناطق سیل زده برای اسکان در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت.
داورزنی خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی مسئولان، ورزشکاران و همه مردم نکته امیدوار کننده ای این حادثه بود که نشان می دهد تحت هر شرایطی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می شود.
همچنین «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: متاسفانه بعد از وقوع سیل خسارت هایی به مردم و اموال آنها وارد شد که از این بابت ناراحت هستیم اما اقدامات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان ها در کنار تلاش های سایر ارگان و نهادها سبب شد تا در کمترین زمان ممکن، شرایط اسکان و تغذیه برای مردم سیل زده کشور فراهم شود.
وی گفت: پیشگامی جامعه ورزش گویای این مساله است که قهرمانان علاوه بر کسب نتایج درخشان در میادین بین المللی، با روحیه و مرام پهلوانی خود همیشه در کنار مردم هستند و هیچگاه آنها را فراموش نمی کنند.
معاون وزیرخاطرنشان کرد: وزرای دولت، روسای فدراسیون ها، ورزشکاران و قهرمانان تحت هر شرایطی آستین های همت خود را برای خدمت رسانی بالا می زنند و آرزو می کنم دیگر چنین اتفاقاتی در ایران رخ ندهد.
در سیلی که در ایام نوروز بیشتر شهرهای ایران را در نوردید تعدادی از هم وطن ها کشورمان جان خود را از دست دادند وبرخی نیز مصدوم شدند.
شبک**ورزشی**۹۰۲۹**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


ورزش


معاونان


وزیر ورزش


سیل زدگان

نظرات بسته شده است.