از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92965

158 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قزوین، با توجه به درخواست های مردمی برای کمک به سیل زدگان گلستان، جمعیت هلال احمر قزوین آماده دریافت این کمک هاست. در این گزارش آمده است: بر اساس نیازسنجی های انجام شده، عمده نیازهای مردم سیل زده در استان گلستان شامل پتو، زیرانداز، […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قزوین، با توجه به درخواست های مردمی برای کمک به سیل زدگان گلستان، جمعیت هلال احمر قزوین آماده دریافت این کمک هاست.
در این گزارش آمده است: بر اساس نیازسنجی های انجام شده، عمده نیازهای مردم سیل زده در استان گلستان شامل پتو، زیرانداز، مواد شوینده، وسایل بهداشتی، مواد غذایی بسته بندی شده و کنسرو شده با تاریخ انقضای حداقل ۶ ماه است.
در این گزارش از شهروندان خواسته شده است تا از تحویل اقلام دست دوم و مستعمل جدا خودداری کنند.
برای ساماندهی دریافت کمک‌های نقدی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی هموطنان جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان شمال کشور می توانند از مسیرهای قانونی شامل شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر و یا واریز از طریق شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و یا واریز از طریق شماره کارت بانک ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و یا واریز از طریق موبایل *۷۸۰*۱۱۲# اقدام کنند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


سیل زدگان


خلال احمر


کمک های مردمی

نظرات بسته شده است.