از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92920

124 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، به نقل از پایگاه رسانه ای ملی لبنان (NNA)، در این بیانیه همچنین آمده است که بدون شک با همت مجاهدین و رهبری «بشار اسد» رییس جمهوری سوریه، جولان به آغوش اصلی خود یعنی سوریه باز خواهد گشت.«دونالد ترامپ» پنجشنبه گذشته اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده که پس […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، به نقل از پایگاه رسانه ای ملی لبنان (NNA)، در این بیانیه همچنین آمده است که بدون شک با همت مجاهدین و رهبری «بشار اسد» رییس جمهوری سوریه، جولان به آغوش اصلی خود یعنی سوریه باز خواهد گشت.
«دونالد ترامپ» پنجشنبه گذشته اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده که پس از ۵۲ سال، واشنگتن به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت بشناسد.
رژیم صهیونیستی بلندی های جولان را در جریان جنگ شش روزه با اعراب در سال ۱۹۶۷ اشغال کرد.
«کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی ) در سال ۱۹۸۱ میلادی این منطقه را جزو اسرائیل اعلام کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز در قطعنامه ۴۹۷ خود در سال ۱۹۸۱، به صورت کاملاً شفاف، حاکمیت اسرائیل بر جولان سوریه را نپذیرفته و از تل آویو خواسته اند که قانون الحاق جولان را لغو کند.
روسیه، ایران، ترکیه، آلمان و بسیاری دیگر از کشورها با موضع ترامپ درباره جولان سوریه مخالفت کرده اند.
اقدام آمریکا در حمایت از الحاق جولان به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، پس از آن روی می دهد که دولت ترامپ، ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در اقدامی تحریک آمیز، سفارت ایالات متحده را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کرد.
خاورم*۹۴۶۹**۱۶۵۱

انتهای پیام /*


سیاسی


طایفه دروز


جولان


لبنان

نظرات بسته شده است.