از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92751

154 بازدید

«محمدرضا منصوری» روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: شهرستان های ساوه و زرندیه سهم بسزایی در تولیدات صنعتی و کشاورزی دارند و ارزش افزوده بالایی را برای استان مرکزی و کشور ایجاد می کنند. وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» اظهار داشت: در […]

«محمدرضا منصوری» روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: شهرستان های ساوه و زرندیه سهم بسزایی در تولیدات صنعتی و کشاورزی دارند و ارزش افزوده بالایی را برای استان مرکزی و کشور ایجاد می کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» اظهار داشت: در همین راستا باید با هموارسازی مسیر تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی نیازهای جامعه در داخل کشور تامین شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش کمی تولیدات سبب می شود تا در گذر زمان نقایص محصولات تولیدی مشخص و بر کیفیت آنها افزوده شود.
منصوری اظهار داشت: تا زمانی که واردات کالا به کشور ادامه پیدا کند، رونق تولید محقق نمی شود؛ بنابراین دوران تحریم فرصت مناسبی است تا با کنترل ورود کالاهای مشابه تولید داخل به کشور، بازار تولیدات داخلی و معیشت مردم بهبود یابد.
وی بیان کرد: فعالیت روزافزون صنایع تولیدی و صادرات کالاهای ساخت ایران در بازارهای جهانی به خصوص کشورهای همسایه در کنار فروش داخلی محصولات موجب افزایش اشتغال و خود کفایی کشور می گردد.
شهرستان ساوه با تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و فعالیت افزون بر ۵۰۰ کارخانه یکی از قطب های مهم کشاورزی و صنعتی در استان مرکزی و کشور محسوب می شود.
۹۹۲۱/۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


رونق تولید


ساوه


شعار سال

نظرات بسته شده است.