از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92015

138 بازدید

بهراد پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: طرح تشدید سلامت نوروزی با نظارت کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دامغان، از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان تصریح کرد: بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و […]

بهراد پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: طرح تشدید سلامت نوروزی با نظارت کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دامغان، از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان تصریح کرد: بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی و عمومی ، سامانه های آبرسانی، نمونه برداری از مواد غذایی، آب آشامیدنی، نمونه برداری میکروبی و کلرسنجی آب استخرها، در نوروز ۹۸ افزایش پیدا خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ارتقای سطح بهداشت اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از اهداف اصلی اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی است.
پورمحمدی گفت: در طرح تشدید نوروزی سال ۹۷، یک هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۳۵ مورد بازدید از اماکن عمومی، ۴۵۱ مورد بازدید از اماکن بین راهی، ۹۵ مورد بازدید از سامانه های آبرسانی انجام شد.
وی ادامه داد: ۵۱۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این بازرسی ها معدوم سازی شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: در طرح تشدید نوروزی سال گذشته به ۴۰ مورد شکایات مردمی رسیدگی شد، یک مورد پلمب و ۲۸ اخطار و معرفی به تعزیرات انجام شد.
به گزارش خطرنگار، شهرستان دامغان دارای یک بیمارستان دولتی، یک کلینک تخصصی ویژه، ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۳۲ خانه بهداشت است.
بیش از ۹۵ درصد از مردم دامغان در سامانه یکپارچه بهداشتی سیب ثبت نام کردند و تاکنون بیش از ۸۵ هزار نفر در شهرستان دارای پرونده الکترونیکی بهداشتی و درمانی شدند.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


طرح سلامت نوروزی


نوروز۹۸


دامغان

نظرات بسته شده است.