از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91979

122 بازدید

محمد محمدی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به تمهیدات این ستاد برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: اجرای نوروزگاه در سه نقطه شامل یک خانه تاریخی با قدمت ۱۰۰ساله در میدان بسیج شهر اسفراین، شهر تاریخی ‘بلقیس’ و روستای تاریخی و نمونه گردشگری ‘ رویین’ در ایام […]

محمد محمدی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به تمهیدات این ستاد برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: اجرای نوروزگاه در سه نقطه شامل یک خانه تاریخی با قدمت ۱۰۰ساله در میدان بسیج شهر اسفراین، شهر تاریخی ‘بلقیس’ و روستای تاریخی و نمونه گردشگری ‘ رویین’ در ایام تعطیلات نوروزو برای بازدید شهروندان و مسافران نوروزی برپاست.
وی افزود: در نوروزگاه ها برنامه های متنوع فرهنگی، موسیقی سنتی ومحلی، نمایشگاه صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری برگزار می شود.
دبیر ستاد خدمات سفر اسفراین گفت: ۱۱ اقامتگاه بوم گردی در مناطق گردشگری رویین، دره میلانلو ، بام ، نوده بام، ایرج ، حسن آباد چنارسوخته و ۵ خانه مسافر و ۳ مدرسه در شهر اسفراین برای اقامت و اسکان مسافران نوروزی با ظرفیت ۴۵۰ نفر مهیا شده است.
محمدی افزود: ۳ سفره خانه سنتی، ۲ کمپ گردشگری و ۴ دفتر خدمات گردشگری در این شهرستان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی است.
وی گفت: در وروردی های شهرستان چادرهای اطلاع رسانی و امدادی هلال احمرو اورژانس شهرستان برای راهنماییو خدمات به مسافر برپاست.
شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از سه مسیر میامی – جاجرم ، بجنورد – اسفراین و سبزوار- اسفراین می توان به شهرستان سفر کرد .
۷۱۸۹ / ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


تعطیلات نوروز ۹۸


گردشگران


اسفراین

نظرات بسته شده است.