از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91792

75 بازدید

باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: عامل این قطع عضو، منفجر شدن مواد محترقه در داخل دست این جوان بوده است.وی اضافه کرد: این جوان ۲۱ ساله پس از حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شد ولی تلاش پزشکان برای جلوگیری از این […]

باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: عامل این قطع عضو، منفجر شدن مواد محترقه در داخل دست این جوان بوده است.
وی اضافه کرد: این جوان ۲۱ ساله پس از حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شد ولی تلاش پزشکان برای جلوگیری از این قطع عضو تاکنون بی ثمر بوده اتس.
وی اظهار داشت: هیچ فوتی تاکنون در استان گزارش نشده ولی تعداد مصدومان در حال افزایش است.
به گزارش خطرنگار، آذربایجان غربی طبق بررسی های صورت گرفته جزو استان های با بیشترین حوادث و مصدومیت ها در چهارشنبه آخر سال به شمارمی رود.
طی روزهای پایانی سال گذشته ۳۹۴ نفر در آذربایجان غربی دچار آسیب ناشی از مـواد محترقه شدند که ۱۸۱ نفر از آنان را دانش آموزان، ۷۸ نفر را افراد دارای شغل آزاد، ۵۰ نفر را کودکان و بیش از ۲۰۰ نفر را گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال تشکیل می دادند؛ بیشترین نواحی آسیب دیده مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان از ناحیه بدن و به ترتیب شامل دست، چشم و صورت بود.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


جوادث


چهارشنبه سوری


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.