از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87796

129 بازدید

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» که عنوان نایب قهرمانی فصل قبل این رقابت ها را با خود یدک می کشند در این بازی کار سختی برابر نماینده سخت کوش ازبکستان خواهند داشت.به طور حتم بازیکنان پاختاکور برای اثبات خود از هیچ کوششی برای کسب نتیجه برابر رقیب سرخ پوش خود که عنوان نایب قهرمانی […]

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» که عنوان نایب قهرمانی فصل قبل این رقابت ها را با خود یدک می کشند در این بازی کار سختی برابر نماینده سخت کوش ازبکستان خواهند داشت.
به طور حتم بازیکنان پاختاکور برای اثبات خود از هیچ کوششی برای کسب نتیجه برابر رقیب سرخ پوش خود که عنوان نایب قهرمانی دوره قبل را دارد، دریغ نخواهند کرد. دراین باره کافی است به اظهارات برانکو اشاره کرد که گفت: پاختاکور از پیش بازنده نیست.
به هرحال این بازی ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این درحالی است که هواداران سرخ های پایتخت از ساعت ۱۵ در انتظار ورود به ورزشگاه بودند.
براساس این گزارش، مسئولان حراست مجموعه ورزشی آزادی با عبور زمان از ساعت ۱۵ درهای ورزشگاه را به روی علاقه مندان گشودند و آنان وارد ورزشگاه شدند.
مسئولان فدارسیون فوتبال با هماهنگی مسئولان ورزشگاه آزادی امکان عرضه بلیت به هواداران در ورزشگاه را فراهم آورده و هوادارانی که بلیت نداشتند به راحتی امکان تهیه آن را پیدا کردند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نظارت بر برگزاری این دیدار را به ناظر هندی سپرده است و این ناظر با همراهان خود از نزدیک جای جای ورزشگاه را گشت و آن را بازدید کرد.
همچنین مسئولان برگزار کننده با قرائت پروتکل های انضباطی این فدراسیون از هواداران خواستند در طول جریان بازی نکات ایمنی را رعایت کنند. علاوه بر این از هواداران درخواست شد تا به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی هنگام خروج از ورزشگاه مراقب خود و اطرافیان باشند.
داوران اردنی که قضاوت این دیدار را برعهده دارند هنگام استقرار در ورزشگاه به زمین رفته و آخرین وضعیت زمین و دروازه ها را بررسی کردند.
ادامه دارد….
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ قهرمانان آسیا


حواشی پرسپولیس

نظرات بسته شده است.