از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87665

74 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، این نشست با حضور سعید شجاعی آرانی، مترجم اثر و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی دوشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در تالار سلام واقع در کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی دانشگاه شهید بهشتی، با همکاری دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار می شود. […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، این نشست با حضور سعید شجاعی آرانی، مترجم اثر و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی دوشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در تالار سلام واقع در کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی دانشگاه شهید بهشتی، با همکاری دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار می شود.

**جشنواره غذا و هفت سین ٩٨
کارگروه فرهنگی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس شنبه ۱۸ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۱:۳۰ اقدام به برگزاری جشنواره غذا و هفت سین سال ۱۳۹۸ می کند.
آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره ۱۵ اسفندماه جاری از طریق شماره تلفن ۸۲۸۸۳۳۵۰ است.
در پایان از گروه های برتر این مسابقات تقدیر به عمل می آید.

**عقد تفاهم نامه خدمات آزمایشگاهی
براساس تفاهم نامه خدمات آزمایشگاهی بین دو دانشگاه شهید بهشتی، مقرر شد سیستم شبکه آزمایشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و مجموعه تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب شبکه مشترک به سرویس دهی پرداخته و امکان استفاده از تجهیزات دو طرف فراهم شود.

**بازدید از مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی
جمعی از دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی در قالب کلاس درس مدیریت اسناد از مرکز اسناد این دانشگاه بازدید کردند.
در این بازدید دو ساعته دانشجویان با انواع نسخ خطی، سندهای موجود در دانشگاه، موزه دانشگاه و سایر موارد مربوط به آرشیو آشنا شدند.

**نشست تخصصی «رسانه ملی و سیاستگذاری محتوایی» برگزار شد.
نشست تخصصی «رسانه ملی و سیاستگذاری محتوایی» با میزبانی دانشگاه صدا و سیما با هدف بازخوانی سیاست های محتوایی رسانه ملی در گذشته، ضرورت بازاندیشی و نگاه به آینده در این بخش، برگزار شد.
**۹۴۸۴** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


اخبار کوتاه دانشگاهی


نقد و بررسی کتاب


جشنواره غذا و هفت سین ۹۸

نظرات بسته شده است.