از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86792

84 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه های این هفته که در مدرسه قلعه شاهرود برگزارشد، افزود: با نگاهی به دیگر کشورها که دست از انقلابی گری برداشتند، نادرستی این مطلب کاملا روشن می شود. وی با اشاره به برخی کشورها که زمانی داعیه انقلابی گری داشته اما با فشار غربی ها دست […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه های این هفته که در مدرسه قلعه شاهرود برگزارشد، افزود: با نگاهی به دیگر کشورها که دست از انقلابی گری برداشتند، نادرستی این مطلب کاملا روشن می شود.
وی با اشاره به برخی کشورها که زمانی داعیه انقلابی گری داشته اما با فشار غربی ها دست از اهداف خود کشیدند، افزود: استکبار هیچ گاه نمی خواهد مردم کشورهای مختلف برای تغییر وضعیت خود انقلاب کنند ، به همین منظور هرگونه فشاری برای عقب نشینی آن ها انجام می دهد.
خطیب موقت جمعه شاهرود به مسوولان توصیه کرد، برای رفع مشکلات کشور انقلابی و جهادی عمل کنند ، علت بسیاری از مشکلات کنونی هم انقلابی و جهادی عمل نکردن است.
وی به روند بررسی بودجه سال آینده هم اشاره کرد و گفت: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گونه ای عمل کنند تا از مشکلات کشور کم شود.
نظری همچنین به دیدار رییس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اشاره کردو گفت: دیدار صمیمی رهبری با بشار اسد بازتاب وسیعی درجهان داشت ، لبخند رهبری در این دیدار نشان اقتدار مقاومت انقلابیون منطقه است.
وی نزدیک شدن به سال نو را هم یاد آور شد و از بازاریان خواست وضعیت اقتصادی مردم را درک کرده و با بکار بستن فرهنگ فاطمی برکت اموال خود را زیاد کنند.
امام جمعه موقت شاهرود از دانشگاهیان و حوزویان نیز خواست توصیه های رهبری را در نشست هایی بررسی و براساس آن ها راهبرهایی برای کشور بیاندیشند.
وی از استقبال بسیار خوب جوانان شاهرودی در مسابقات قرآنی هم قدردانی کرد و از آن ها خواست در اعتکاف ماه رجب هم همانند سال های قبل پرشورتر شرکت کنند.
حجت الاسلام نظری همچنین به نوروز و آیین های آن نیز اشاره کرد و گفت: انجام صله رحم و نیز برخی مناسبت های این ایام پسندیده است ، اما دقت شود تا برخی کاهای ناشایست جایگیزین فرهنگ ایرانی – اسلامی مردم نشود.
۱۰۲۳/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


نظری امام جمعه موقت


شاهرود

نظرات بسته شده است.