از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86620

74 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، فرماندار شهرستان آستارا عصر پنجشنبه در این آئین گفت: اگر زنان جامعه اسلامی اخلاق و روش زندگی حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند، نسل های پویا و متهعد پرورش خواهد یافت.حسن رستم زاد افزود: کارگاه های آموزش ارتقای تاب آوری خانواده ها و مهارت های ازدواج جمعیت هلال احمر […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، فرماندار شهرستان آستارا عصر پنجشنبه در این آئین گفت: اگر زنان جامعه اسلامی اخلاق و روش زندگی حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند، نسل های پویا و متهعد پرورش خواهد یافت.
حسن رستم زاد افزود: کارگاه های آموزش ارتقای تاب آوری خانواده ها و مهارت های ازدواج جمعیت هلال احمر و سازمان های مردم نهاد در آستارا اقدامی ارزشمند است و در دستور کار اداره های دیگر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: شرایط حضور بانوان در همه عرصه ها فراهم شده و دولت، بخش بزرگی از مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی را در اختیار بانوان قرار داده است.
وی اظهار کرد: بانوان به عنوان ظرفیت واقعی و تاثیرگذار جامعه، مورد توجه مسئولان دولتی هستند و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاثیرگذار است.
هفتم تا ۱۳ اسفند هفته زن است.

** فرماندار آستارا از پاسگاه های مرزی این شهرستان بازدید کرد
حسن رستم زاد روز پنجشنبه در این بازدیدها گفت: امنیت حاکم در مرزها حاصل بیداری مرزبانان و هوشیاری مرزنشینان است و باید با حفظ این نعمت، از آن قدردانی شود.
وی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، زیر سلطه ابرقدرت ها بودیم اما امروز ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی در عرصه های مختلف به موفقیت های خوبی دست یافته است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و با جمهوری آذربایجان ۳۸کیلومتر مرز خشکی و ۱۵کیلومتر مرز آبی دارد.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


روز زن


تجلیل از بانوان


آستارا

نظرات بسته شده است.