از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86519

85 بازدید

گل حسین نوری دلاور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از چهارم تا ۹ اسفند در ۲۰ مرکز نمایشی و ۱۳ منطقه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.وی ادامه داد: فیلم های این جشنواره مسائل علمی و آموزشی را در […]

گل حسین نوری دلاور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از چهارم تا ۹ اسفند در ۲۰ مرکز نمایشی و ۱۳ منطقه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی ادامه داد: فیلم های این جشنواره مسائل علمی و آموزشی را در قالب مستند، پویانمایی و داستانی به نمایش گذاشتند.
دبیر اجرایی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سیستان و بلوچستان هدف از اکران فیلم ها را انتقال مفاهیم اجتماعی ، علمی ، فرهنگی به دانش آموزان بیان کرد و افزود: ترغیب دانش آموزان فیلم ساز برای ساخت فیلم‌های تربیتی، علمی، انیمیشن و داستانی از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی بیان کرد: جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در ایران است که به بررسی علمی آموزشی با نگاه به امور درسی می پردازد.
نوری دلاور با بیان اینکه وظیفه نظام تعلیم و تربیت فراهم کردن فرصت برای دست یابی به مراتبی از حیات طیبه است افزود: فیلم های رشد می تواند زمینه ساز ارتقاء سطح سواد و آگاهی کودکان و نوجوانان باشد.
به گزارش خطرنگار، امسال ۷۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه با ۴۰ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
۷۳۱۶ **۶۰۸۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


آموزش و پرورش


سینما


فیلم رشد

نظرات بسته شده است.